Arbetsträning!

Mer
3 år 1 månad sedan #1324311 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Arbetsträning!
Plocka du ner snaran. Det är aldrig värt att ta livet av sig. Livet är så mycket större än att lämna det frivilligt. Och livet ger dig alltid nya chanser. Tycker du ska gå in i arbetsträningen med öppet sinne och vantrivs du så kanske du kan byta till något annat. Dessutom brukar de här platserna ge dig en position som passar dig och dina förutsättningar. 
Mer
3 år 1 månad sedan #1324312 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Arbetsträning!
Jag skulle helst vilja Arbetsträna med musik. Jag har ingen musikalisk utbildning men jag har talang att lära yngre att spela trummor. 
Mer
3 år 1 månad sedan #1324315 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Arbetsträning!
Har inte heller någon musikutbildning men fick ändå jobb som gitarrlärare, det var ett helt ordinärt jobb. Det var på Studiefrämjandet. Så pröva med att söka trumlärarjobb på de olika studieförbund som finns där du bor. Du behöver inte berätta om din psykbakgrund, det gjorde inte jag!
Mer
3 år 1 månad sedan #1324316 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Arbetsträning!
Att lära ut trummspel till yngre som kan ha höga tankar med musiken vore bäst för mig. Jag har ett Absolut Gehör! 
Mer
3 år 1 månad sedan #1324320 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Arbetsträning!
Jag hade de flesta typer av elever när jag jobbade men de flesta gick för att de hade ett genuint intresse av att lära sig. Grupperna var dock jobbiga eftersom nivån på var och en var så olika. En grupp bara jävlades med mig så jag sade till bråkstakarna att gå hem, de behövde ju inte vara där. Då blev de genast lugna och fogliga.

Trummor kan man ju inte spela i grupp(!) så du lär inte hamna i samma situation. Tycker du ska "knacka dörr" och fråga om de behöver någon trumlärare. Och absolut gehör är inte dumt att ha!
Mer
3 år 1 månad sedan #1324326 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Arbetsträning!
Passa på att sno grejer som fan. De har ingen koll på kassorna ..

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻