Datorproblemet blev segt. Sänder nu från universitetsdatorn

Mer
13 år 7 månader sedan #328412 av aspie
Hej, det var längesen jag var här sist. Jag har inte lämnat viska, utan jag har saknat er. Vad trevligt att titta på forumet igen!

Jag har inte haft tid att fixa min hemdator som pajade ihop för en ganska lång tid sedan. Från jobbdatorn har jag inte lyckats komma till forumet, och inte heller från bibban (beror antagligen på deras brandmurar), men nu sänder jag från universitetsdatorn och det tycks gå. Tyvärr hinner jag inte inom nära framtid göra så mycket åt min hemdator, och till uni hinner jag ganska sällan. Jag har nu massor av resor och en flyttning framför mig. Men det kommer ännu en tid att jag hinner laga hemdatorn och kan i lugn och ro sitta hemma och surfa på forumet.
Mer
13 år 7 månader sedan #328414 av Geta
Hej aspie!
Admin1 har hävt blockaden mot datorer på bibliotek och andra
inrättningar i veckan som gick. Försök igen! Det måste även gälla
Finland.
Mer
13 år 7 månader sedan #328417 av aspie
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 7 månader sedan #328423 av Jocke
Kul att du är tillbaka till "the business" Har saknat dina kunskaper från den akademiska världen speciellt kring aspergers. Annars finns det ju bra lap-tops för billig penning, då kan man ta med den överallt. Alltfler akademiker satsar ju på lap-tops speciellt de som håller föreläsningar. Ska du flytta från din "stad"? Hur är det annars med din son?

Vars är världen på väg?
Mer
13 år 7 månader sedan #328677 av Admin1
Konstigt att det inte fungerar från jobbet för det gjorde det förr. Blockeringen som fanns tidigare hävdes måndagen 23 augusti och efter det datumet borde det fungera som vanligt.
Mer
13 år 7 månader sedan #328747 av Nissegossen
:lol: Hej Aspie, trevligt att höra av dig! Du har varit saknad!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum