Hur ser din datorplats ut?

Mer
7 år 8 månader sedan #839886 av MsTibbs
Har du skrivbord? Kontor till och med kanske? Eller surfar du med mobilen i soffan? Skriv gärna här och foto på din dator och datorplats vore intressant att se! :)

Fotot här är från stugan i Norge. Får ta en bild hemma när jag får möjlighet! Eller mitt skrivbord på jobbet.
Bilagor:
Mer
7 år 8 månader sedan #839905 av Saari
Svar från Saari i ämnet Hur ser din datorplats ut?
Jag kan sitta överallt med datorn, förutom i sovrummet då jag vill att det ska vara fritt från stimuli som en dator kan ge. Annars så sitter jag verkligen där jag är helt enkelt, med olika ändamål. Och när jag inte använder den så försöker jag att ställa den så att jag inte råkar börja slösurfa för att få lite tid utan datorn.
Mer
7 år 8 månader sedan #839947 av Nissegossen
Om jag tänker sova i sovrummet riggar jag upp dator skärm trådlöst tangentbord och dito mus och läser eller vad nu jag vill göra. Datorernas fasta plats är i vardagsrummet där jag också har en 27 tums skärm och har trådlöst vid sängen också den i vardagsrummet. Jag har ett långt skrivbord till det är 4 hurtsar men eftersom jag behöver plats för datorn routern och allt annat står det 3 hurtsar under skrivbordsskivan. Skrivbordet är ett kap, när min granne under mig dog, hon var mycket gammal, frågade hennes dotter om jag ville ha det. Tackade ja, på studs och det är gamla modellen med ädelträ rakt igenom. Det står också på skrivbordet en stereo samt en dubbelkassettspelare med förstärkare inklusive högtalare. Någon ordning som andra skulle missta sig och tro att det är oordning är det inte. Grejerna är där pga anledning och jag ser direkt om något inte är på sin plats.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 8 månader sedan #840200 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur ser din datorplats ut?


Så här ser min datorplats ut, men jag har en nyare dator, som är bara 3 år gammal.
Mer
7 år 8 månader sedan #840202 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Hur ser din datorplats ut?
Kul att läsa jag ska lägga upp när jag får möjlighet!
Mer
7 år 8 månader sedan #840207 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur ser din datorplats ut?
Har en bärbar dator (Toshiba) på ett enkelt bord från IKEA. Till höger ligger ett A4-block
och penna för att anteckna för hänt i veckan. Bakom datorn står ordböcker och där ligger
bankdosan. Har sladdlös mus på en musmatta från Åhlens. Min datorplats är i hallen då
jag har fast bredband. Under bordet står en pall, där jag brukar lägga upp benen för att
främja blodcirkulationen.