Hur ser din datorplats ut?

• MsTibbs
  • MsTibbs Profilbild Författare till inlägg
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
08 jul 2016 00:46 #839886 av MsTibbs
Hur ser din datorplats ut? skapades av MsTibbs
Har du skrivbord? Kontor till och med kanske? Eller surfar du med mobilen i soffan? Skriv gärna här och foto på din dator och datorplats vore intressant att se! :)

Fotot här är från stugan i Norge. Får ta en bild hemma när jag får möjlighet! Eller mitt skrivbord på jobbet.
Bilagor:

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
08 jul 2016 08:18 #839905 av Saari
Svar från Saari i ämnet Hur ser din datorplats ut?
Jag kan sitta överallt med datorn, förutom i sovrummet då jag vill att det ska vara fritt från stimuli som en dator kan ge. Annars så sitter jag verkligen där jag är helt enkelt, med olika ändamål. Och när jag inte använder den så försöker jag att ställa den så att jag inte råkar börja slösurfa för att få lite tid utan datorn.

Mer
08 jul 2016 12:01 #839947 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur ser din datorplats ut?
Om jag tänker sova i sovrummet riggar jag upp dator skärm trådlöst tangentbord och dito mus och läser eller vad nu jag vill göra. Datorernas fasta plats är i vardagsrummet där jag också har en 27 tums skärm och har trådlöst vid sängen också den i vardagsrummet. Jag har ett långt skrivbord till det är 4 hurtsar men eftersom jag behöver plats för datorn routern och allt annat står det 3 hurtsar under skrivbordsskivan. Skrivbordet är ett kap, när min granne under mig dog, hon var mycket gammal, frågade hennes dotter om jag ville ha det. Tackade ja, på studs och det är gamla modellen med ädelträ rakt igenom. Det står också på skrivbordet en stereo samt en dubbelkassettspelare med förstärkare inklusive högtalare. Någon ordning som andra skulle missta sig och tro att det är oordning är det inte. Grejerna är där pga anledning och jag ser direkt om något inte är på sin plats.

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Mer
08 jul 2016 19:42 #840200 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur ser din datorplats ut?

Så här ser min datorplats ut, men jag har en nyare dator, som är bara 3 år gammal.

• MsTibbs
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
08 jul 2016 19:44 #840202 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Hur ser din datorplats ut?
Kul att läsa jag ska lägga upp när jag får möjlighet!

Mer
08 jul 2016 19:54 #840207 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur ser din datorplats ut?
Har en bärbar dator (Toshiba) på ett enkelt bord från IKEA. Till höger ligger ett A4-block
och penna för att anteckna för hänt i veckan. Bakom datorn står ordböcker och där ligger
bankdosan. Har sladdlös mus på en musmatta från Åhlens. Min datorplats är i hallen då
jag har fast bredband. Under bordet står en pall, där jag brukar lägga upp benen för att
främja blodcirkulationen.

• MsTibbs
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
08 jul 2016 19:58 #840209 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Hur ser din datorplats ut?
Bra Geta! Målande! :D

Mer
08 jul 2016 20:14 #840215 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Hur ser din datorplats ut?
Ingen bild (än så länge)!

Slängde för ett tag sedan alla telejacket, en hel del andra sladdar med mera till källaren - ville rensa röran. Jag hade överflöd av kontorsprylar ett tag som jag inte behöver/använder/trasiga och inte tycker om längre. Ja, jag hade överflöd av telejacket med mera men det börjar bli mer och mer sladdfritt här hemma. Har kabelgömmor som jag snart ska ta tag i för att få undan vissa sladdar så det blir lite snyggare - enklare att städa.

Jag har 2 skrivbord och bokhylla med vitrinskåp + 1 vitrinskåp till (praktiskt när man inte vill damma sina bokhyllor så ofta) + soffgrupp (3-sits och 1 fåtölj) som är av skinn men som jag vill byta till tyg. Sen har jag 1 kontorsstol som är runt 10 år gammal men ska snart byta ut till nytt kontorsstol.

Fönster utsikt mot mina grannar! Har tubkikare... övervakningskameror.

Eftersom jag har en bärbar dator med trådlös Wifi och batteridriven skrivare med mera så kan jag bära enkelt prylarna till alla rum och kök utan sladdar.

Som sagt, sitter med datorn/kontor och sånt lite här och där i mitt hem... .

Likartade ämnen

Trådens ämneRelevansDatum för senaste postning
Hur ser din morgondag ut? Del 6.4måndag, 10 augusti 2020
Hur ser ditt skrivbord ut?3onsdag, 02 december 2015
Hur ser din familj på dig?3torsdag, 30 november 2017
Hur ser Eran hierarki ut?3torsdag, 28 Maj 2015
Hur ser den kvinnliga galenskapen ut? (SR)3torsdag, 01 oktober 2015
Sidan laddades på: 0.263 sekunder