Hur ser din datorplats ut?

Mer
7 år 8 månader sedan #840219 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Hur ser din datorplats ut?
Jag har en sån här dator. MacBook Air som är 1,5 år. Har även en gammal vit MacBook och en Windows Vista-dator. Den väger "ingenting" och är snabb än trots att jag haft den 1,5 år! :)

Tidigare en från 1994, en emellan, en Windows ME och därefter min första mac, en vit laptop som kallades iBook. Men den har jag kastat.
Bilagor:
Mer
7 år 8 månader sedan #840223 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Hur ser din datorplats ut?
Lånar för närvarande pappas skrivbord (men min dator).
Bilagor:
Mer
7 år 8 månader sedan #840224 av Utomjordingen
Ok - MacBook Air Vs. Microsoft = ?

Jag har denna och jag köpte den i höstas - är hel nöjd! Varför? Jo, min dator är hel tyst, ergonomisk + rita på skärmen och eftersom jag har mobilt Wifi så kan jag surfa var jag än befinner mig.

Mer
7 år 8 månader sedan #840225 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Hur ser din datorplats ut?
Utomjordingen mest en smaksak. Ungefär som Samsung Galaxy vs iPhone liksom.
Mer
7 år 8 månader sedan #840226 av Nissegossen
MsTibbs
Jag hade gett några slantar för din IBook. Varför, jo i området bor en familj där dottern nyligen flyttat hemifrån och hon har en gammal telefon, hon har ingen dator. Eftersom jag såg henne på bussen på väg till föräldrarna såg jag henne på bussen och jag talade då med henne och hon har ingen dator. Mötte hennes farsa och sade att jag lovat hans dotter att titta efter en dator och en nyare telefon. Fick veta utav honom att hon redan har trådlöst bredband och en platta, en Mac så jag hade gett henne din gamla IBook och kanske hade lagt in ett modernare Linux på den om det går, passande för prestandan på datorn.

Får tillägga att dottern är förståndshandikappad, jag har inget intresse av henne för övrigt utan vill bara att hon skall ha de möjligheter övriga har.

Admin, jag är på jakt efter en dator med den gamla fattningen då det är kul att meka meden gammal dator. Det är seriöst, då jag inte vill ha em diskettenhet med extern fattning, utan använda datorn som den är. Har många disketter då mitt skrivna material ligger på de disketter jag har. Så, har du en gammal dator är en sådan värd en slant. Priset är en förhandlingsfråga.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 8 månader sedan #840227 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Hur ser din datorplats ut?
Jag använde iBooken i målarsalen med sprayfärg etc, plus att jag knappt stängde av den på tre år. Inte konstigt den dog... så, den gick inte att laga, billigare köpa en ny.