Gamla Nintendospel

Mer
7 år 3 månader sedan #897641 av Nissegossen
Mer
7 år 1 vecka sedan #924697 av Lindsay
Svar från Lindsay i ämnet Gamla Nintendospel
Bästa spelat någonsin till N64 va ju såklart Perfect dark (av Rare). Allt i den från solo missions till combat simulator va ju epic! därefter va ju Zelda MM bäst, men det va en annan typ av spel än perfect dark. :)
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 1 vecka sedan #924720 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Gamla Nintendospel
Hej, Lindsay! "Perfect Dark" spelade jag mycket. Jag klarade hela spelet, men minns inte om det fanns fusk att få. Ett annat väldigt bra spel var ju "Time splitters". Tror det var folk från Rare som låg bakom det spelet, "Free radical design".
Mer
7 år 6 dagar sedan #924798 av Lindsay
Svar från Lindsay i ämnet Gamla Nintendospel
Precis, har klarat hela spelat på vanlig agent och special agent. Har bara klarat kanske 2 banor på perfekt, då det blev väldigt svårt. :D Det gick även att låsa upp cheats men då sparades det inte vad man gjorde när cheaten va på.
Timesplitters har jag aldrig hört om men när jag kollade en kortvideo om det så ser det väldigt intressant ut. :tummenupp
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 9 månader sedan #950187 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Gamla Nintendospel
Jag gav idag bort min Nintendo Wii. Jag spelade det aldrig speciellt mycket, tyckte kontrollen var en gimmick. Han jag gav det till fick spel som "Excite truck" (tror jag det heter), "Super Mario galaxy", "Wii sports" och "Super monkey ball". Det stod bara och tog upp plats på golvet.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 6 månader sedan #975041 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Gamla Nintendospel
Mina föräldrar vill att jag kommer till dem och hämtar min NES (Nintendo Entertainment system), den står ivägen för dem. Tror inte jag har så värst många spel kvar till den, gav bort en del på nittiotalet.