Billig dator?

  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
6 år 5 månader sedan #989977 av Cosmos
Billig dator? skapades av Cosmos
Min dator håller på att kajka ihop så jag funderar på en ny. Några tips?
Mer
6 år 5 månader sedan #989986 av Carmen Al Kebab
Svar från Carmen Al Kebab i ämnet Billig dator?
Är det laptop eller stationär? Det är kvalitet du är ute efter... När man köper skitsaker så håller de inte lika länge... Jag köpte min stationär för 8 år sedan för ca 10-15.000, den har hållit än så länge, jag har bara ändrat några saker i datorn.

Man ska aldrig snåla med datorer, så köp en laptop för 15.000 eller en stationär för 10.000, köp aldrig Apples datorer heller, det är ingen prestanda och bara för statuskåta.
Mer
6 år 5 månader sedan #989997 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Billig dator?
Jag har slutat använda dator....använder bara telefonen....därför vill jag ha en bra telefon.
Mer
6 år 5 månader sedan #990005 av wasp
Svar från wasp i ämnet Billig dator?
En prisvärd surf laptop!

[url:n0pfhjas]https://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/barbar-dator/HP14AX081NO/hp-stream-14-ax081-14-barbar-dator-bla[/url:n0pfhjas]
Mer
6 år 5 månader sedan #990025 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Billig dator?
En gammal dator köpt i andra hand, är absolut billigast, du kan få en bättre begagnad för en bra bit under tusenlappen, det är bara att installera ett Linux system på den. En gammal dator med ett starkt grafikkort och så lite RAM minne som 1GB går alldeles perfekt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #990052 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Billig dator?
Microsofts datorer är dom bästa enligt mig!