Ger ditt boendestöd dig datasupport?

Omröstning: Ger boendestödet ditt datasupport (was ended 2018-04-06 00:00:00)

Ja
1 33.3%
Nej
1 33.3%
Ej frågat
1 33.3%
Totalt antal röstare: 3
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
6 år 2 veckor sedan #1034178 av Admin1
Får ni hjälp av boendestödet när er dator krånglar?
Mer
6 år 2 veckor sedan #1034184 av wasp
Nej! Absolut inte!
Mer
6 år 2 veckor sedan - 6 år 2 veckor sedan #1034207 av Richard
Jag tror jag kan mer om datorer än vad mitt boendestöd kan.

Jag skulle hem till en på Spiran idag o fixa hennes dator, men jag mår inte bra. Hon har samma boendestöd som jag o de försökte fixa hennes dator tillsammans för nån vecka sedan. Så visst hjälper boendestöden en med datorn, men om jag frågar kan du programmera ett program i java som ska se ut si o så till mig, så tror jag hon inte vet hur man gör det. Då hade hon nog jobbat som programmerare istället.

Fast en gång skulle jag visa mitt boendestöd nått i datorn, men hade glömt att jag lagt en porrig bild som skrivbordsbakgrund... Den var väl inte grov, men en storbystad tjej i latex med en piska... :rotfl
Last edit: 6 år 2 veckor sedan by Richard.
Mer
6 år 2 veckor sedan #1034210 av MsTibbs
Jag fick datasupport och hjälp till nya program av min förra boendestöd. Nu får jag bara förslag på appar
Mer
6 år 2 veckor sedan #1034212 av Geta
Min kompis med ADHD var jättearg, när hon inte ficka datasupport av sin kontaktperson.
Mer
6 år 2 veckor sedan #1034254 av Nissegossen
Försöker ge data råd när hemtjänst och grannar som kommer till mig, för att de vill ha mig till att hjälpa dem. Jag har blivit frågad

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum