Hur ofta har du internetavbrott?

Omröstning: Hur ofta har du internetavbrott?

Aldrig
5 41.7%
En gång per år
5 41.7%
Varje månad
2 16.7%
Dagligen
Inga röster 0%
Totalt antal röstare: 12
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
5 år 11 månader sedan #1043850 av Admin1
Vad gör du när du får internet avbrott?
För mig har jag avbrott en gång per år. När det varar längre än några timmar kör jag programmet traceroute för att se var problemet sitter.
Mer
5 år 11 månader sedan #1043851 av Geta
De senaste veckorna har jag haft det två gånger och det har varat i många timmar. Som tur är har jag inte gjort någonting utan väntat. Internet har kommit tillbaka.
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1043854 av Utomjordingen
Jag svarade aldrig!

Har sen cirka 3 år tillbaka bärbar/mobilt Wifi som jag tankar med 299 kronor/månad och det har aldrig krånglat för mig. Kan surfa var jag än är med min Surface 3 Pro, är med andra ord - inte vägg bunden. Väggjack - Nej, tack! :stopp
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 11 månader sedan #1043860 av Recard2016
Tror aldrig jag fått det, men planerar o byta internetleverantör nu snart för bredbandsbolaget e tydligen jävligt dyra. Hoppas inte internet blir sämre då.
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1043862 av Utomjordingen
Snart kan jag vara helt fri från väggar för inom några dagar så ska jag få en solcellsdriven Powerbank. Vad betyder det? Jo, i princip så skulle jag kunna använda min dator med tillbehör året runt utan väggjack alls eftersom solen kan ge ström till mina prylar som har USB - tillexempel: bärbara högtalare, mobilt Wifi, Surface 3 Pro datorn ja, allt som kan laddas med mini USB eller USB port.
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 11 månader sedan #1043864 av wasp
Inte ofta alls, men förra året två gånger. Tidigare minns jag inte ens om det varit avbrott någon gång. Har bott här i snart 7 år nu.