Hur ofta har du internetavbrott?

Omröstning: Hur ofta har du internetavbrott?

Aldrig
5 41.7%
En gång per år
5 41.7%
Varje månad
2 16.7%
Dagligen
Inga röster 0%
Totalt antal röstare: 12
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
6 år 1 vecka sedan #1043913 av Nissegossen
Det är nu länge sedan det var internet avbrott här, ringde kundtjänst på comhem och kvinnan som svarade stäng av dator routern och drag sist ur strömmen till boxen vid dörren där de satt kopplingsplinten från fiber hon sade vänta en minut sätt på strömmen i omvänd ordning och faktiskt då fungerade internet för mig igen, frånsett när jag hörde att en råtta hade bitit sönder internet trådarna ett par dörrar bort, då drabbades inte jag av det, men de som var utan var sura.

För att belysa problemet med råttor frågade jag anticimex killen om vad han satte ned i avloppsbrunnen han sade vi sätter fällor här med godis för råttorna
Jag frågade hur många plockade du idag. Han sade en summa på tre till fyra hundra jag kunde inte få det i skallen för summan var för stor

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 vecka sedan #1043918 av Nissegossen
Det har varit så att de som hade uteplatser i lägenheterna där gnagde de från under betongen och kom in den vägen och de tog lägenhet efter lägenhet och jag såg på utrustningen att det var injektering då jag själv har gjort det. De fyllde på utrymmet till berg med betong sedan fick de som bodde där flytta tillbaka till sina lägenheter från det var från början en fick en helt ny lägenhet och där vandrade hyresgästerna från början till slut

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 vecka sedan #1043920 av Nissegossen

Nissegossen skrev: Det är nu länge sedan det var internet avbrott här, ringde kundtjänst på comhem och kvinnan som svarade stäng av dator routern och drag sist ur strömmen till boxen vid dörren där de satt kopplingsplinten från fiber hon sade vänta en minut sätt på strömmen i omvänd ordning och faktiskt då fungerade internet för mig igen, frånsett när jag hörde att en råtta hade bitit sönder internet trådarna ett par dörrar bort, då drabbades inte jag av det, men de som var utan var sura.

För att belysa problemet med råttor frågade jag anticimex killen om vad han satte ned i avloppsbrunnen han sade vi sätter fällor här med godis för råttorna
Jag frågade hur många plockade du idag. Han sade en summa på tre till fyra hundra jag kunde inte få det i skallen för summan var för stor


Alltså inte bara stänga av strömmen, dra ut ut kabeln från väggen, innan du gör något annat

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 vecka sedan #1043929 av krokus
Det är sällan som jag har avbrott. Har Bahnhof som leverantör. När det väl är avbrott använder jag telefonen istället. Har 5GB per månad i telefonen.
Mer
6 år 1 vecka sedan #1043958 av rymd
Gör precis som krokus
Mer
6 år 1 vecka sedan #1043960 av rymd
internetdelning via mobilens wifi