Linux har okänslor och moral?

Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1045773 av Nissegossen
Ja, jag skrev ett rått lösenord, kom ingenstans.Jag störde vibbarnans. Linux vägrade acceptera lösenordet och jag kom ingenstans. Jag funderade, jag lägger in ett annat och stryker Linux medhårs. Linux hoppade upp och slickade mig i ansiktet och svansen gick som en sopkvast fram och tillbaka Heureka allting gick fort och lätt, vad är sensmoralen? Jo tala som med en människa till en maskin och stryk medhårs så fungerar allt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 11 månader sedan #1045871 av Admin1
Ibland vill Linux att man skriver användarnamnet först och skriver du då lösenordet blir det fel. Kolla noga om det är användarnamn eller lösenord du skall skriva.
Mer
5 år 11 månader sedan #1046211 av Richard
Ibland vill inte min uppkoppling fungera, jag loggar ut, o sen in. Vips! Så funkar den...
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 11 månader sedan #1046241 av Jocke
men dra ut ström kontakten ca 40 sek, sedan på igen brukar funka för mig med min router.

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 11 månader sedan #1046389 av Admin1
Här står hur man gör om man glömt lösenordet för Linux Mint:
mintguide.org/system/248-reset-the-passw...r-in-linux-mint.html
Mer
5 år 11 månader sedan #1046418 av Nissegossen

SnorPelle skrev: Caps Lock var på?


Hej och välkommen, programmet kommer med en pik om det skulle vara så caps lock ja, men då har man försökt, ja. När jag skall skriva något som innehåller lösenord, tar jag fram Google och det räcker med en bokstav, vad som helst för om det är stor bokstav eller liten då ser man ju direkt vad det är

Samt att det gamla tangentbord, vet inte varför jag sparade det,men på den här datorn har jag gamla kontakter som annars inga datorer har numer. På tangentbordet lyser det om man har Caps Lock är på

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum