Linux har okänslor och moral?

Mer
6 år 6 dagar sedan #1046421 av Nissegossen
Förövrigt fel ämnesraden, den som vill kan ändra till känslor, slarvigt, jag jag vet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 dagar sedan #1046640 av Admin1
Linux skiljer sig från Windows, eftersom Linux kan skilja mellan stora och små bokstäver. Man måste skriva exakt rätt med Linux.
Mer
6 år 5 dagar sedan #1046706 av Nissegossen

Admin1 skrev: Här står hur man gör om man glömt lösenordet för Linux Mint:
mintguide.org/system/248-reset-the-passw...r-in-linux-mint.html

Tvångsstäng dator genom att hålla in strömknappen, därefter starta igen då behöver man inte slå koden, dvs om du när du lade in Linux där det finns en ruta logga in automatiskt, om jag glömmer att göra det, börjar jag om för att behöva slippa slå in koden varje gång jag startar datorn.

Jag är arg på en uppdatering av Linux och det gäller allt som Linux uppdaterar, det är skärmsläckaren det anser de att är för gammalt,för ingen kör en tjock skärm i dag, på dem var det nödvändigt att ha skärmsläckare och skärmsläckaren vill jag ha tillbaka.

Varför? Jo genom skärmsläckaren kan jag ställa om så jag slipper skriva koden och det gör att jag på en skärmsläckare kunde jag genom att ställa om där att datorn går in i ett läge där jag där jag kan ha datorn att gå dygnet runt utan att behöva slå in koden, om det finns något sätt finns ett program som gör motsvarade blir jag glad

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 dagar sedan - 6 år 5 dagar sedan #1046709 av Nissegossen
Screensaver om ni hittar en kompatibel, så tack på förhand

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 6 år 5 dagar sedan by Nissegossen.
Mer
6 år 4 dagar sedan #1046953 av Admin1
Installera xscreensaver och konfigurera den.
www.jwz.org/xscreensaver/man1.html