Android reparationsappar?

Mer
5 år 9 månader sedan #1071085 av Admin1
Jag har upptäckt att det finns reparationsappar till android, som alltså kan fixa en krånglande smartphone. Har någon här använt en sådan app?
drfone.wondershare.com/android-issue/and...repair-software.html
Mer
5 år 9 månader sedan #1071146 av Nissegossen
Skall verkligen prova den. Allt fungerar utom att de jag ringer upp kan inte höra mig, jag kan höra dem tydligt men de kan inte höra mig, detta gör att jag skall testa för att telefonen repareras, sparar den summan en ny kostar. Ligger på mina bokmärken tack!

Är för trött och påverkad just nu

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan #1071184 av wasp
Svar från wasp i ämnet Android reparationsappar?
Behöver inte ge mig in i det där. Har en iPhone. Är det seriöst då? Mycket bluff och bluffappar på nätet!
Mer
5 år 9 månader sedan #1071315 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Android reparationsappar?
Min brors surfplatta stängde av sig ständigt och då var batteriet felkalibrerat. Jag laddade ner en batterikalibreringsapp och sedan fungerade surfplattan igen. Surfplattan trodde batteriet var slut och stängde av sig själv. Androider kan få detta fel.
Mer
5 år 9 månader sedan #1071365 av björk
Svar från björk i ämnet Android reparationsappar?
Jag köpte en usb data som laggade min
iPod. 160gB förra dator eller föregående
klara inte detta faktum. Så var jag så pilsk.
Att jag fick tag i en Stereo för typ 300
med perfekt ljud på TM som hade förmögenhet
att docka den jag lagade min shuffle med
Asus minsting usb det var den sista i lagret
jag tiggde pengar av min pappa annars hade den var utgående modell vit var den jag har samma svart i köket men klarar ej iPod den har docknings stommen men den varken laddar eller spelar den i vardagsrummet gör bägge


HAH