Vad har ni för dator?

Mer
4 år 11 månader sedan #1153381 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Vad har ni för dator?

Nissegossen skrev: Det ligger två laptop på min soffa de fanns i grovsprummet men kunde inte hitta laddarna till dem. Eftersom den ena saknar batteri och den andra inget laddat batteri och jag vill inte köpa laddare till något som kanske inte fungerar, funderar vad är lösningen?


Du kan köpa ett ställbart nätaggregat. Det kan man använda till många saker.

www.kjell.com/se/sortiment/el-verktyg/st...ALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1153408 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad har ni för dator?
Låter bra, men pengarna som jag numera får gör ett stort ingrepp på de pengarna då jag får 1000kr i varje insättning och det skall täcka mycket. Hade jag själv haft pengarna som förut hade jag köpt det. Att förklara för min Gode man sitter det nog trångt att utverka det från honom just nu ar det basic jag får köpa såsom köksbord och stolar. sitter i en stol, utemöbel samt soffbord jag inte vill ha. Jag har fått tillbaka på skatten, de ligger bra där enligt honom. De slängde det mesta här inne, de som sanerade lägenheten är lack på det. Mitt elekriska instrument gick samma väg och jag kan inte ens mäta spänningen utan det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 11 månader sedan #1153411 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad har ni för dator?
Var det skadat, det som saneringsfirman kastade?
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1153415 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad har ni för dator?
zoegas något kuriosum är att du kan på ett enkelt sätt avgöra om ett batteri har spänning i sig genom att håll det en bit upp från bordet, studsar det och ramlar är det tomt, stannar det och står kvar är det fulladdat prova garanterat att du blir förbluffad över det.

feber.se/pryl/art/278999/enkelt_test_fr_att_kolla_om_ba/

Geta skrev: Var det skadat, det som saneringsfirman kastade?


De tog allt utom det som stod spara på. Jag gjorde inte det själv men en som hjälpte mig skrev på några saker spara men personen skrev det inte på allt. Jag gjorde inte det utan pratade med hon som var chefen för firman men det hjälpte inte.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 11 månader sedan #1153416 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Vad har ni för dator?
Jag hade ringt försäkringsbolaget och kollat jag kunnat ersättning.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 11 månader sedan #1153417 av wasp
Svar från wasp i ämnet Vad har ni för dator?

Cosmos skrev:

wasp skrev:

Fantasio skrev: ThinkCentre står det på min. En ny för nästan 9000, inkl skärm.


Lenovo fd IBM??
Själv har jag en Lenovo V110, Intel i3 processor, 8 GB RAM, DVD läsare/brännare, en standard laptop m a o.


Ja, då är det samma som min. Hade för mig att det bara var 6 RAM, men då kom jag ihåg fel.

wasp: Tycker du att datorn funkar som den ska? Jag kan för lite för att ge mig in och byta saker.

Och Nissegossen: Ja, jag ska ha externt tangentbord någonstans och likaså en extern mus, laser. Ska leta fram dem, de är trådlösa med Bluetooth till USB.


Min funkar som den ska, dvs bra! Det enda du kan byta på en laptop är batteriet, SSD disken, eller lägga till mer minne! Öppnar du den får du säkert aldrig ihop den igen! Är väl inte skruvar som håller ihop den, utan sk torks, eller limmad.