Vad har ni för dator?

Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1276146 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Vad har ni för dator?
Jag har MacBook Air som är cirka fem år gammal.
Last edit: 3 år 7 månader sedan by MsTibbs.
Mer
3 år 7 månader sedan #1276148 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad har ni för dator?
Jag har en Toshiba laptop. Köpte den på REA. Har viruskydd F-secure som kostar 449 kr per år.
Mer
3 år 7 månader sedan #1276151 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Vad har ni för dator?
Det är en onödig kostnad Geta. Det inbyggda virusskyddet i Windows är minst lika bra och är gratis.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1276152 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad har ni för dator?
Min kp och jag pratade sist i tisdags om operativsystem och han sade, man kan undra varför Bill GATES valde bort de tidigare operativsystemen bland annat Atari som nollställde operativsystemen när datorn stängs av.

Hade han en baktanke? Det sägs att Windows är ett dåligt operativsystem då de andra knappast hade fått virus?

Linux är något i den stilen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 7 månader sedan #1276188 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad har ni för dator?
Windows är det operativ system, som nästan alla har och därför finns virus mot det. Det finns fördelar med Windows och det är att alla hårdvara passar för det finns drivrutiner. För mindre vanliga operativsystem kan det vara svårt att hitta drivrutiner.
Mer
3 år 7 månader sedan #1276190 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad har ni för dator?
Jag vill inte hålla på och "jobba" på min dator utan allt ska gå automatiskt. Min dator säger till mig att den ska uppdatera, och så gör den det självmant, det är perfekt.