Vajsing router?

Mer
4 år 10 månader sedan #1156556 av MsTibbs
Vajsing router? skapades av MsTibbs
Nån som vet ifall Telia har knas? Har inte kommit it på nätet på timmar, varken wi-fi eller mobil data? Kommer nu in via norska master... Kommer inte in på LAN ens... säger jag har fel lösen, men det är ju samma som står på routern??? Det brukar ju gå snabbt över, men nu? Vajsing.
Mer
4 år 10 månader sedan #1156557 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Vajsing router?
Tyvärr kan inget om routers. Jag har en i min låda jag inte fått att fungera sedan jag kopplade bort den.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 10 månader sedan #1156558 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Vajsing router?
Ok tack zoidar. Glad jag iaf kan använda Norge!!!
Mer
4 år 10 månader sedan #1156561 av wasp
Svar från wasp i ämnet Vajsing router?
Räknas väl som roaming?? Hoppas du har rätt avtal med telia, annars blir det dyrt!!
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1156570 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vajsing router?
Koppla förbi routern, dvs koppla nätverks kabeln rätt in i datorn utan att använda routern där genom uteslutningsmetoden ser du om det är något fel på routern. får du ingen respons på detta är det inte fel på routern annars får du köpa ny router.

Jag kör förnärvarande själv min dator med nätverkskabeln rätt in i datorn då jag saknar strömförsörjning till mina 3 st router, det är samma voltantal de går att köra med samma strömförsörjning alla 3 st.

Problemet är att den går inte att få tag i. Det är angeläget att få tag på rätt strömenhet. någon som har en att sälja? Rätt pris jag slår till! jag betalar frakten med. Med reservation att jag får pengar av min gode man. Just nu har jag pengar men det är ett djupt hål till vad pengarna skall räcka till.

Just nu behöver jag snus, ursäkta men snusen går före, men ändå finns pengar över till strömförsörjningen.

MsTibbs eftersom du kommer in via norska uppkopplingar får du ringa telia ty din router fungerar via Norska nätet. då är det telias nät som inte fungerar.
Så support på Telia får du ringa ty det är då telias nät som inte fungerar

Admin föreslog secondhand, jag söker hellre på blocket. i Annat fall lyfter jag på luren och ringer runt till second hand

zoidar skrev: Tyvärr kan inget om routers. Jag har en i min låda jag inte fått att fungera sedan jag kopplade bort den.

Får fråga dig, är du redo att sälja den, jag är intresserad? behöver strömmen, men köper paketet då jag inte vet om strömförsörningen fungerar på mina router. smakligt pris, jag köper

Har du någon kod på den om jag köper den måste jag veta koden?

I sammanhanget ringde en granne mig då hon ville se ett program på TV här har vi ComHem, jag gick över till henne men jag kunde inte lösa det. Hon har telias gamla nät till telefonen. skulle ge mig ut. såg en man i det rum alla uppkopplingar kommer till. Jag frågade honom kommer du från ComHem? Ja! Jag sade telias nät fungerar koppla upp dig via deras nät. började gå 5 meter ifrån sade han nu fungerar det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1156573 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vajsing router?

wasp skrev: Räknas väl som roaming?? Hoppas du har rätt avtal med telia, annars blir det dyrt!!


Snälle vän, det här gäller Norge
www.google.se/search?source=hp&ei=6WXvXI...131j0i10.RoHsUMAEP8s


Detta EU
www.google.se/search?ei=DmbvXOrsGKirrgSY...30j0i203.SA5J9mmdBis

www.telia.se/privat/utomlands

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Nissegossen.