Se hackaren på din dator

Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1158014 av Nissegossen
ja, denna för google chrome
chrome.google.com/webstore/detail/ip-add...ondpaaalbhafoa?hl=sv

finns för firefox också bara slå ip nummer så kommer ni rätt
addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/i...ess-and-domain-info/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 9 månader sedan #1158781 av Richard
Svar från Richard i ämnet Se hackaren på din dator
Någon som kommer ihåg Netbus? Det var en liten server som öppnade en port i uppkopplingen, o spreds som virus, jag kunde komma in i många andras datorer med den! Alltså detta var i slutet av 90-talet. Med klienten kunde man styra allt i servern, typ formatera ens hårddisk om man ville det, men sånt gjorde jag aldrig. Jag lurade med att öppna o stänga CD-spelaren... O kollade vad användaren hade på sin hårddisk. Det var minst 2 ggr jag hittade barnporr, fy fan vad obehagligt! Roade mig med att fläka upp bilden på deras skärm tillsammans med IP-nummer, o texten; SNART KOMMER POLISEN, DIN PEDOFIL!
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1158846 av Nissegossen
Den hacker som är min dator växlar mellan tre länder, han byter mellan Nederländerna, Sverige och USA i nästan i ett år har han varit på min dator ni får undra så vem är så ihärdig?

Tror jag vet vem det är?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 9 månader sedan #1158851 av Recard2016
Jag vill inte se hackaren på min dator.
Mer
4 år 9 månader sedan #1158852 av Klanggedin
Ljudet brukar hacka på min dator
Mer
4 år 9 månader sedan #1158872 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Se hackaren på din dator
Nissegossen,
Hur identifierar du hackaren i din dator? Ingen annan har en hackare i sin dator.