blir mer än arg. finns inte uttryck. jag tar inga fler kort.

Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1183830 av Lelle
det är något djävulskt hackar team rakt på mina bilder jag tar med mobilen. och de ändrar bilden efter bara några sekunder. det är endast första sekunderna efter fotot tagits som jag verkligen får se hur bilden vart. sedan ändras fotot direkt om.

sedan försöker de lura mig att bilderna inte ändrats- genom att göra det lite mer likt och jag ska tro att allt beror på mig själv. så djävla elakt!

en bild jag tog som jag tittade mycket på sekunderna efter den tagits så jag hur den ändrades. jag minns flera detaljer som sedan inte längre fick se ut så!! och ett streck vid ansiktet som sedan blev mindre rakt. hur fyllnad under hakan läggs till. Och flera foton som jag tog idag mot ögonen visade att munnen var mindre i förhållanden till ögonen. Men ganska snart var allt större på ansiktet jämförelsevis mot ögonen.

Jag är inte dum. jag ser ju vad som händer. sedan försöker dom få mig lurad.

jag har skrivit ut vissa bilder -skrev ut dom med kopiatorn snabbt efter de togs. Och när jag jämför fotona mot dem på datorn ser jag med tiden som går hur skillnaderna bara växer!

Hur det än går till så ändras bilderna. De kan ha lagt någon automatik i min mobil och dator. jag måste få prata om det här för det brinner inom mig.

för ett tag sedan har jag slutat koppla in USB minnet i datorn. jag har låst undan dem och kommer ALDRIG koppla in dem någonsin mer!

jag har skrivit ut bilder och jämfört mot dem på datorn och när man låter det gå lite tid så avviker dom från varann. Jag tog nyss nya bilder, och tittar direkt efter de är tagna så är munnen ganska liten mot ögonen, men sedan när jag öppnar det en gång till i mobilen så är plötsligt munnen större.

dom har gjort något med min mobil. lagt till något osynligt i bakgrunden som direkt går in och ändrar fotona som blivit tagna. De gör om fotona med automatik teknik.

det är många foton som blivit väldigt ändrade. jag ser ju det. och sedan på ställe där jag zoomar in där jag SER att det blivit ändrat så kommer sedan som det såg ut innan tillbaka på det stället - och dom gör det för att försöka lura mig, att jag ska tro att allt är mitt fel.

och dom går på mig som har en psykotisk diagnos - för då tänker alla att det ligger hos mig. även om jag är frisk som jag är nu så vill folk tänka att det inte är några hackare och att allt stannar hos mig!

dom vet att jag alltid blir sjukmålad för detta, det är lätt att komma undan med.

bilderna är inte densamma - ser det. jag har jätte skarpt bildminne. hackarna försöker tillochmed dock få mig att börja tro att jag har dåligt bildminne. så jag ska känna att det är mindre värt det jag säger angående att bilderna ändrats.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 6 månader sedan #1183836 av Julle
Jag hade en hacker I min lur med trodde jag, när jag skrev sms så såg jag hot I texten jag skrev, jävligt läskigt, men jag tror nu I efterhand att det var sjukdomen tyvärr.
Tvivlar inte på det du upplever men kanske är det så att det är just samma sak I ditt fall.

//Älska och älskas
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1183841 av Lelle
bilderna blir ändrade. har gjort utskrifter och de stämmer inte bilderna jag tittar på i datorn efter ett tag.

ingen hackare kan sitta oavbrutet en hel dag och rycka in varje sekund efter ett foto, får aldrig gå därifrån. Nej. det gör att ändringarna sker per automatik genom att lagt in något skit i min mobil och dator. tror jag.

om hackare är där hela tiden, låter lite märkligt. och vilka?

jag är inte sjuk nu. Men jag är ju lämpligaste personen för dom att gå på - när jag har den diagnos jag har. Men jag tar medicin ju - är frisk mycket mycket mera tid än i sjukdom. och fler psykoser behöver inte komma. Men jag är ju bäst för dom att gå på som sagt....

det är inte någon sjukdom - är frisk. Det är dom den här gången. och det har varit jätte jobbigt har suttit med bilder i timmar för jag ser hur de ändras. usch.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Lelle.
Mer
4 år 6 månader sedan #1183844 av Julle
Kan du inte visa någon och se om dem ser samma sak..?

//Älska och älskas
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1183849 av Lelle
måste då ta nya kort, och även så måste dom kolla första sekunderna efter de har tagits.

jag har varit frisk länge nu...

men senaste gången jag gick i psykos då hackade dom jätte mycket och just när jag går i psykosen så jag ska tro allt var pga psykos och inga hackare. texter drogs om totalt i datorn. och texter som försvann och stora förändringar på bilder.

de fortsätter hacka som de gjort när jag gick i psykos för ALLA ska tro att det beror på något sjukligt hos mig. men jag tar medicin och är frisk.

jag funderar på att lägga ner min facebook. jag vill inte att folk ska se alla bilderna på mig - och särskilt när de inte stämmer..

men en hackare eller flera tror jag inte kan sitta där hela tiden. det ligger någonting i mobil/dator och ändringarna på bilden sker per automatik. de har lagt in något.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 6 månader sedan #1183851 av Julle
Skall inte säga emot dig och du upplever är sant, men du kanske är påväg in I en ny episod, du skriver ju själv att det var så sist.
Du gör som du vill och du vet bäst ,vad som är bäst för dig.
Jag föstår hur jobbigt det är för dig just nu men som sagt, du kanske borde be någon utomstående kolla på det och diskutera hur man kan lösa det.

//Älska och älskas