Trådlösa hörlurar vilket ska man ha?

Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1206264 av Clean
Hänger längre inte med över huvud taget när det gäller dagens teknik och så.

Så,

- Vilka bra trådlösa hörlurar finns det och vad tycker ni om det? Man har sett reklam för JBL! Men litar inte på reklam.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 4 månader sedan #1206301 av Fantasio
Köp Sennheiser. Jag har bara haft lurar av det märket. Fast jag hade ju sladd. De gör hörlurar av god kvalitet.
Mer
4 år 4 månader sedan #1206303 av krokus
Jag har ett par sladdlösa Sennheiser, som jag är nöjd med. Det kan hända att de läcker lite, men är osäker. De var rätt dyra när jag köpte dem.
Mer
4 år 4 månader sedan #1206307 av Cosmos
Jag har ett par gamla Sony med sladd som är alldeles utmärkta. Men jag måste nu köpa nya eftersom öronkuddarna har börjat flaga och spricka. Sennheisar är väldigt bra men de går sönder efter ett tag, haft två stycken. Men mina nya blir nog ett par Sony.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1206309 av Richard
Jag fick ett par Samsung Galaxy Buds på köpet när jag köpte ny Samsung-telefon. De är värdelösa! Ibland lägger den ena av i Bluetooth-anslutningen, o dom har trillat ut ur örat! Går ju inte att cykla med! Men jag brukar inte lyssna på musik när jag cyklar, då trafiken är viktigare. Använder de öronsnäckor jag fick med telefonen när jag typ åker tåg o sånt.

Jag fick ett par hörlurar av Världens Historia, men katterna bet av sladden...

Jag har ett par Dr. Dre också, men med sladd!

Last edit: 4 år 4 månader sedan by Richard.
Mer
4 år 4 månader sedan #1206316 av Clean
Cosmos ja jag har haft Sony! Gillar det!

Alla andra Sennheiser går dom verkligen fort sönder?

Krokus, hur då läcker?

Richard det var det jag tänkte att man kan tappa dom. Cykelolyckor sker lättare än vad man tror. Bra att ha fokus på cykla det och omgivningen och inget annat. Särskilt med psykos! Jag antar att du lever med schizofreni?