Vem eller vilka har hackat in på ert internet?

Mer
4 år 3 månader sedan #1217929 av memphis
Jag var hackad för ett parår sedan, men jag har slutat tänka på det nu. Det var en man jag var vän med på Facebook som klonade min telefon. Han for till Marocko och betalade där någon att klona min telefon. Det var mycket bekymmersamt hela situationen och mot slutet tänkte han döda mig. Jag blev inlagd därför. Men som sagt, allt det här tänker jag inte längre på och jag tror inte den här mannen bryr sig om mig alls nu längre.
Mer
4 år 3 månader sedan #1217939 av Clean
Borde finnas mera resurser på Stalkers i samhället. Dom är hemska och farliga många ggr. Ibland tänker på att hämnas på min fd stalker som förstörde mitt liv i flera år. Skickade brev till mej som var helsjuka.
Mer
4 år 3 månader sedan #1217940 av Clean

Admin1 skrev: Tror inte charlie2 kan hacka datorer. Krävs en del kunskaper. Här är det Nissegossen och hkboj, som tror sig hackade. Nissegossen har trott sig hackad hela tiden på Viska och ominstallerat Windows ganska ofta.


Charlie2 var smart men spelade dum på sin tid på viska.
Mer
4 år 3 månader sedan #1218043 av Admin1
Tror inte han spelade något. Han var autist och de brukar vara sig själva och ärliga.
Mer
4 år 3 månader sedan #1218080 av memphis
Charlie The Dude har nog bara en paus från Viska. Förut har han gjort pauser men alltid kommit tillbaka med nya tag.
Mer
4 år 3 månader sedan #1218081 av Geta
Han har varit borta ovanligt länge nu. Hans anhöriga kanske inte gillar att han medverkar här.