Mina datorproblem

Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1221412 av Nissegossen
Solen lyste när jag ville gå ut och handla i genomgången under huset mötte jag en granne som sade akta det är halt ute jag hade på mig lågskorna men solen lyste och där var det blött, kommer ut ser frost på både biltak och mark. Tog mig ut men det var inte halt där jag gick dock senare upptäckte jag i skuggan, jovisst glashalt åkte i skorna då sulan är plan, men höll mig på benen. Handlade det jag ville ha. Tog mig hem och tycker du är lite väl mycket hare eller kanin i dig nu Inwatto passar på att fråga hur får man bort en från min dator, ty jag har låst mina datorer med ett lösenord i BIoset på mina datorer han som är på mina datorer går rätt in och gör vad han vill, får inte bort honom, vad jag tror hans sätt att straffa mig. En polisanmälan lades ned direkt, jag får trixa för att kunna skriva detta, fan i helvete vad jag är arg ett straff in absurdum, han harräkningen hemsökt mig i vad jag kommer ihåg minst ett år möjligtvis två år, har glömt räkningen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1221415 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Min motion idag del 7
Tyckte min avatar var lite rolig, men den faller kanske inte alla i smaken...

Ja, du har haft problem länge med dina datorer, Nissegossen! Jag har aldrig haft intrång (som jag märkt av mohahaha), därför vet jag inte riktigt vad du kan göra för att slippa problemen. En idé kan vara att koppla in ett tangentbord med sladd. Kanske kolliderar du med någon grannes trådlösa tangentbord?

Prata inte med hat i munnen!
Mer
4 år 2 månader sedan #1221416 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Min motion idag del 7
Allt här är numera per sladd. Har en trådlös mus oanvändbar tror att det är något fel på den då det inte lyser när jag stoppar i nya batterier, inget vad jag tror hackat på den, men även med tråd har jag svårt att klicka, han begränsar mig, ty jag får peka på kommandot jag vill göra och klicka Enter för att överhuvudtaget kunna få gjort vad jag vill göra. Tangentbordet fungerar som det ska om du förstår, först peka med musen och högerklicka sedan Enter

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 månader sedan #1221960 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Min motion idag del 7
Jag har läst att andra med Linux Mint har haft problem med att musklicken inte fungerar. Linux Mint är nu i version 19.3. Har du senaste versionen:
forums.linuxmint.com/viewtopic.php?t=235534
Mer
4 år 2 månader sedan #1221965 av wasp
Svar från wasp i ämnet Min motion idag del 7
Facebook i min iPhone är hackat! Just nu befinner sig min telefon i Kalmar!!
Mer
4 år 2 månader sedan #1221968 av memphis
Svar från memphis i ämnet Mina datorproblem
Facebook är livsfarligt. Jag skulle rekommendera att inte använda Facebook.