Mina datorproblem

Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1222072 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mina datorproblem
Men har inte Nissegossen bytt dator flera gånger under de här åren?

Han lyssnar på en länk med gamla godingar från 1960-talet.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Geta.
Mer
4 år 2 månader sedan #1222075 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Mina datorproblem
Han har säkert bytt dator, men har en förkärlek för hittegods, dvs datorer som andra ratat för att de inte går att få att fungera bra. Det kan räcka med en sådan dator i nätverket hemma för att alla datorer ska besökas av hackare.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
4 år 2 månader sedan #1222081 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Mina datorproblem
Nissegossen har Linux och där existerar inte malware utan är det fel är det i Linux-
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1222273 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mina datorproblem

Admin1 skrev: Jag har läst att andra med Linux Mint har haft problem med att musklicken inte fungerar. Linux Mint är nu i version 19.3. Har du senaste versionen:
forums.linuxmint.com/viewtopic.php?t=235534

Nej jag kör fortfarande 18,3 har funnit den bra och fungerande inga problem med 18,3 så sett, jag har en på mig som är orsaken till mina problem, han har nu lämnat mig vad det verkar för denna gång en sista knorr, då jag lämnade lap topen så länge att lösenordet i Bioset på den gick in, han lade dit ett tecken nu får jag inte bort det, varför datorn nu inte tar emot ett enda kommando. Dator förstörd för mig. Jag kan själv inte lösa det problemet

Problemet är att jag inte får bort batteriet utan får vänta till det är urladdat om jag kan starta upp den efter, eftersom det är Linux kan det fungera så jag väntar på att datorn skall bli strömlös för att testa om jag kan starta den senare. Kan gå.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1222286 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Mina datorproblem
Det går att köra Linux Mint på DVD eller USB-sticka. Har du brandväggen installerad i Linux?
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1222310 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mina datorproblem
Jag har märkt det kör med Linux på en USB-sticka live när det kniper där går jag också förbi Låsningen i Bioset så jag kan använda denna dator och har lagt in systemet på nytt i denna har inte testat om jag kommer förbi låsningen på den andra, då laptopen då jag först vill se om jag kan starta med oladdat batteri, men jag har hopp om att kunna starta den utan men eftersom jag såg att på menyn att mycket var borta måste jag ändå ominstallera den. Ta, mitt problem på allvar det är reellt en är på mig som inte skall vara på mina datorer och gör mig inte löjlig.

Inte en stol lämnade de tog in sommarstolarna på balkongen att sitta på det första har datorn på bordet sängen en soffa jag fick ha kvar linneskåp två klädkistor jag sade skarpt till att ta inte dem samt en byrå som blev räddad när min mors föräldrahem där hon föddes brann ned. Eftersom det nya ligger nu högre upp på marken och min mor blev brännskadad och en rådig man doppade henne upp och ned i den öppna brunnen blev hon bara brännskadad på ena överarmen nu den byrån troligen 1800 tal är borta. Det nya huset som jag nu inte vet om det står kvar då den familjens föräldrar är borta och de trillingar som var födda något år före mig inte längre har gården den är nu antagligen ingående i ett större jordbruk och gården är såld. De hade fler barn men de tre var närmast mig i ålder.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.