Tror du Nissegossen är hackad konstant?

Mer
3 år 10 månader sedan #1248002 av Admin1
I över ett år anser sig Nissegossen vara hackad, så han har svårt att skriva på sajten. Ingen annan här har råkat ut för samma sak. Det är svårt att tro att någon ids lägga ner så mycket tid på honom. Sedan har han Linux som är svårare att hacka.Liknar en vanföreställning.

För drygt 10 år sedan ansåg Nissegossen sig ofta hackad och då installerade han om Windows direkt. Men nu gör han inga ominstallationer utan klagar bara på att vara hackad varje dag. Kanske inser han innerst inne att han inte är hackad och därför gör han inget.
Mer
3 år 10 månader sedan #1248003 av memphis
Jag trodde länge på Nissegossen, men när han sa att hackare måste försovit sig, förstod jag att Nissegossen tror att hackern är på honom all sin vakna tid, och det är helt orimligt. Även hackare måste handla mat, duscha, osv.
Mer
3 år 10 månader sedan #1248004 av Geta
Nej, ingen människa skulle lägga ner så mycket energi på att hacka Nissegossen år ut och år in.
Jag själv vet inte ett smack om datorer men går inte in där och rör omkring i onödan. Nissegossen
är hela tiden inne på sina datorer och ställer antagligen mest till oreda.
Mer
3 år 10 månader sedan #1248008 av zoegas
De problemen han beskriver kommer och går. Det kan inte vara något annat än en hacker. Det är inget hårdvarufel för då hade problemen varit konstanta. Att Nisse har samma problem som kommer och går på alla hans datorer. Det funkar ibland, sen går det isönder för att plötsligt fungerar igen. Det finns människor som gör sådant som de gamla busringningar. Nån form av systematiska trakasserier. Att ni är på honom och säger att det är inbillning och vanföreställningar är inte snällt.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 10 månader sedan #1248012 av memphis
Det är inte taskigt, utan mera realistiskt. Jag hade själv liknande vanföreställning under ett par års tid, och det var mycket jobbigt. Så ju fortare Nissegossen inser att det är omöjligt att vara på honom dygnet runt, ju bättre är det för hans känslor.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1248015 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Tror du Nissegossen är hackad konstant?
Det är en vanföreställning det kan vara i kombination med en hallucination också att han ser det med på datorn men så länge han inte inser det själv utan det är så som han säger som är det rätta kan man inget göra såvida inte hans sköterska som ger honom medicinen påtalar det för läkaren och de försöker kan också sig på en medicinändring kan också vara så att det inte går att förbättra man får ha förståelse för honom vi har själva suttit i samma sits som han och då vet man också att man själv måste inse att det inte kan vara så som man påstår att det ligger till.