Pad, fördelar och nackdelar?

Mer
3 år 6 månader sedan #1278738 av Nissegossen
Papp, du menar kartong, papperslappar...
Skit samma, torkar mig i ändan med papper.

Pengar är bara värt papper, förlorar man tron på papperet är det bara värt dasspapper.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1278741 av zoegas
Får du liv i den kan du Tradera den. Så kan du ha lite budget som den Gode mannen inte vet om. Det går att sälja även som reparations objekt! Det är många som gör det.

Tradera.se

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 6 månader sedan by zoegas.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1278748 av Nissegossen
"Lätt kommet lätt förgånget!"

Försök förstå har inget intresse av det den kan stå här så det blir ett arv till någon, trögfattad?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1283135 av Zoidar
Köpte en surfplatta idag. Huawei för 1000kr, utan simkort. Surfar via mobilnätet. Funkar bra.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1283236 av Nissegossen
Kommer ut med mobil på samma vis, fel på mikrofon men surfa trådlöst med den fungerar den har inte heller med den då den inte har sims kort för att ringa så har jag för närvarande har jag en billig Nokia billigast möjliga knapptelefon

Tror ändå att det fungerar att slå larm till sos tjänsten 112 att det fungerar att ringa dit även utan sims kort förövrigt är den ansluten till en knapp på telefon där de direkt kan se var telefon är någonstans då de direkt får Gps data genom deras app som jag tankat ned. Det går snabbare än att kolla upp än masterna ty de får koordinaterna direkt. Spar sekunder men det kan vara ovärderligt då det kan gälla liv eller död

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1283247 av Amandara
Vad ska man ha en padda till om man inte surfar på den?