Google gör saker

Mer
3 år 3 månader sedan #1311637 av memphis
Svar från memphis i ämnet Google gör saker
Jag tar aldrig med mig mobilen när Jag promenerar, för jag vill vara ifred ibland. Då menar jag ifred från Google och andra spioner.
Mer
3 år 3 månader sedan #1311641 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Google gör saker

Richard skrev: Titta!

Dom tycker dom är roliga... Fick nyss detta mail. Har man ett Google konto, så registrerar den precis var man går, hur man rör sig, m.m. Lägg därtill all sökhistorik o fatta vad de samlar in om en!


 

Jag aktiverade det på Google Maps i veckan. Kanske dumt gjort men vill ha Maps

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 3 månader sedan #1311650 av Richard
Svar från Richard i ämnet Google gör saker
Jo, jag har inget att dölja, så jag har också det aktiverat. Men de kanske registrerar även om man stänger av det... De står ju precis vilka affärer jag har besökt! T.ex kommer Säpo; -Ahaa, Richard har varit på plantskolan... Där har han säkert köpt giftiga ricinfrön! Eller i bokhandeln, så kollar de vilka böcker jag har köpt...
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1311651 av memphis
Svar från memphis i ämnet Google gör saker
Det är naivt att tro att bara den som har nånting att dölja inte gillar att bli övervakad tycker jag. Alla vill ha ett privatliv!
Last edit: 3 år 3 månader sedan by memphis.
Mer
3 år 3 månader sedan #1311655 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Google gör saker
Så länge det inte missbrukas är jag för övervakningskameror samt annan data som gör att en som är kriminell åker dit, men en mardröm i ett totalitärt samhälle.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 3 månader sedan #1311663 av Geta
Svar från Geta i ämnet Google gör saker
Det kollas vilka böcker man lånar på biblioteket.