Köpa mobiltelefon?

Mer
3 år 4 veckor sedan #1330354 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Köpa mobiltelefon?
När du har stoppat USB-kabeln till datorn ska du öppna Utforskaren och där du kommer att se att din telefon finns med på vänster sida. Klicka på den och du får upp mapparna som finns på telefonen. En heter DCIM, där ligger dina bilder. Klicka upp den, sedan är det bara att dra de bilder du vill spara på datorn till din bildmapp. Det är en enkel procedur. Eller också kopierar du över hela DCIM-appen.
Mer
3 år 4 veckor sedan #1330363 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa mobiltelefon?

När du har stoppat USB-kabeln till datorn ska du öppna Utforskaren och där du kommer att se att din telefon finns med på vänster sida. Klicka på den och du får upp mapparna som finns på telefonen. En heter DCIM, där ligger dina bilder. Klicka upp den, sedan är det bara att dra de bilder du vill spara på datorn till din bildmapp. Det är en enkel procedur. Eller också kopierar du över hela DCIM-appen.
 
Hej Cosmos du har 2 st PM  www.expressen.se/nyheter/12-aringen-geni...tas-fa-jobb-pa-nasa/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 4 veckor sedan #1330366 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Köpa mobiltelefon?
Tack, Cosmos. Det här borde jag klara.
Mer
3 år 4 veckor sedan #1330367 av Richard
Svar från Richard i ämnet Köpa mobiltelefon?

Fantasio skrev: Hur föra över bilder från mobilen till datorn? Jag kopplade in telefonen till ett USB-uttag, men sen då? Behöver jag ladda hem ett program för det?

Du stoppar in kabeln i datorn (o i telefonen såklart), sen får du trycka på "Ge åtkomst till" eller nått sånt som kommer upp i telefonen efter du har satt i sladden. Sen gör du som Cosmos sa, bilderna ligger i mappen DCIM, som du bara kopierar som du gör på datorn.

Fantasio skrev: Jag kör med Telia (Televerket). 99 spänn i månaden låter billigt och bra.

Här är några;
www.penny.se/om/mobil
www.hallon.se/mobilabonnemang
www.fello.se/mobilabonnemang
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 4 veckor sedan #1330371 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Köpa mobiltelefon?
Tack för er hjälp, Cosmos och Richard. Det här ska nog gå bra.
Mer
3 år 4 veckor sedan #1330400 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa mobiltelefon?
Har nu en Samsung S7

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum