Köpa mobiltelefon?

Mer
3 år 1 månad sedan #1330553 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Köpa mobiltelefon?
Jag har Comviq kontantkort och betalar 145 kr/mån för fria samtal, SMS och 5G surf. Passar mig utmärkt. 
Mer
3 år 1 månad sedan #1330581 av krokus
Svar från krokus i ämnet Köpa mobiltelefon?
Cosmos,

Undrar om du inte kan byta till Comviqs seniorvariant? Den är nog lite billigare. Abonnemang. :?

webbutik.comviq.se/senior/
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1330585 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Köpa mobiltelefon?
Jag har Comviq Standard 100 kr per år. Jag använder mindre än 100 kr per år för telefoni och mobilsurf. Jag har en Huawei Y360 som smartphone, som kostat mig mindre än 100 kr per år. Kostade 500 kr i inköp för drygt 6 år sedan.
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 1 månad sedan #1330587 av memphis
Svar från memphis i ämnet Köpa mobiltelefon?
M a o så använder du inte mobilen Admin. Fantasio kommer nog att prata ganska mycket i sin lur.
Mer
3 år 1 månad sedan #1330591 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Köpa mobiltelefon?
Krokus:
Ska kolla uppp det.
Mer
3 år 1 månad sedan #1330626 av Richard
Svar från Richard i ämnet Köpa mobiltelefon?
De där Hallon, Fello, Vimla o Penny är mer än hälften så billigare än de vanliga Telia, Telenor, Tre, m.fl men har något mindre funktioner. Men jag tror inte man märker någon större skillnad. Dessutom ägs de billiga abonnemangen av de traditionella operatörerna. Jag gjorde en liten koll o skulle säga att du får mest för pengarna på Hallon;
www.hallon.se/

Du får 4 GB surf i månaden o obegränsat med samtal o SMS inrikes för 99 kr/månaden. Du kan spara surfen som du inte använder.

Hallon ägs av Tre o går på deras nät. Jag är nöjd med Tre. Penny ägs av Tele2, Fello av Telia o Vimla av Telenor. Undvik Fyra, de försökte lura på mig ett skitabonnemang med bindningstid. Här kan du läsa om de olika operatörerna;
www.surf.nu/mobiloperatorer/