Jag blir tvungen att handla en ny mobil nu! vilka föredrar du själv?

Mer
3 år 2 veckor sedan #1329012 av Amandara
Har en Samsung Android 8 eller 9 minns inte. Den är 2.5 år. Den funkar till zoom och skypemöten så jag är nöjd med den. Jag har ingen dator så telefonen måste funka till dessa möten. Och än så länge gör den det. Det är väl lite ovanligt i mina kretsar att inte ha en dator. Men men. Jag ger inte upp för det.
Mer
3 år 2 veckor sedan #1329014 av Admin1
De flesta besökare på sajten har smartphone idag. Det är färre som har PC och det kommer nog att minska.
Mer
3 år 2 veckor sedan #1329016 av Nissegossen

Här kan Nissegossen läsa:
www.enkelteknik.se/sa-fixar-du-en-androi...efon-som-inte-laddar
 
Tack Admin ligger nu på mina bokmärken, men den laddade bra och batteriet var i god kondition, så från att satt på laddning med 50% på den ned till 0% när jag tog den. Fortfarande den är nog   sönder i laddfunktionen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 2 veckor sedan #1329017 av Amandara
Ja telefoner är ju så potenta nuförtiden. Men folk som jobbar har ofta en jobbdator, verkar det som. Men jag lägger inte massa tusen på en dator bara för att kunna vara med på möten. Då blir det en ny telefon isåfall. Men den dagen är inte här.
Mer
3 år 2 veckor sedan #1329028 av Snyggingen
Jag köpte en ny för 3000, men om man köper en dyrare och en bra hälsoklocka så får man mycket data utan dr
Mer
3 år 2 veckor sedan - 3 år 2 veckor sedan #1329039 av Admin1

Tack Admin ligger nu på mina bokmärken, men den laddade bra och batteriet var i god kondition, så från att satt på laddning med 50% på den ned till 0% när jag tog den. Fortfarande den är nog   sönder i laddfunktionen
Den laddar bara 50 %, men laddar snabbt ur. Jag tycker låter som batteriet är slut. Hur länge har du haft mobilen? Ett batteri håller inte hur länge som helst utan måste bytas i min gamla mobil höll batteriet 2-3 år.
Last edit: 3 år 2 veckor sedan by Admin1.