ångest ångest

Mer
14 år 6 månader sedan #244418 av Shangikoya
har en sån ångest just nu....och rösterna pockar på en..men jag står ut.....

haft det en tuff vecka.....som vanligt med andra ord nä men det var riktigt jobbigt i veckan här...

vet inte vad jag ska skriva...vill bara få skriva av mig....

jag och min terapeut har jobbat mycket med mina flashbacks...i måndags så var jag hos henne i 1,5 timmar då jag fick rita med oljekritor och så lästa jag några dikter som jag hade med mig..och så satte hon på musik...

fått i uppgift att ta med en låt som ger mig positiv effekt...som gör mig glad..rätt bra uppgift....tycker jag i alla fall...och min terapeut tycker också det är en bra uppgift.....

nu ska jag åka bort över helgen..

så ha det gott alla viskare!!!

kram
Mer
14 år 6 månader sedan #244419 av Geta
Svar från Geta i ämnet ångest ångest
Hej Shangikoya!
Då jag läste din blogg så blev jag riktigt rädd.
Därför var det så skönt när du var inloggad igår.
Mer
14 år 6 månader sedan #244423 av Shangikoya
Svar från Shangikoya i ämnet ångest ångest
har en fråga om det är någon som ringde till mobila teamet i tisdags? för det var nån från dem som ringde mig i tisdags och sa att det var en anonym som hade läst min blogg och sen ringt till dem för att den var orolig för mig...

jag vet inte vem det är...eftersom personen ville vara anonym....jag är lite fundersam men jag är inte arg på den personen....mera nyfiken vem det är!!!


ja imorgon åker jag bort då....

kram och god natt
Mer
14 år 6 månader sedan #244424 av Geta
Svar från Geta i ämnet ångest ångest
Det måste ha varit någon som känner dig som ringde
mobila teamet i tisdags.
Det är inget konstigt i och för sig.
Mer
14 år 6 månader sedan #244505 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet ångest ångest
Tur att du får hjälp mot dina besvär. Det verkar som du är i goda händer med en bra terapeut. Jag har svårt att tro att någon härifrån ringde utan jag skulle gissa att det var någon annan, som visste vilket mobila team du utnyttjar. Tror att ingen här vet om det.
Mer
14 år 6 månader sedan #244567 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet ångest ångest
Du hade en annan bild förut med ett ansikte som om det var ett foto på dig kunde kännas igen av någon som kände dig sen förut... det är ju många gäster som läser här...