Dygnsrytm

Mer
11 år 2 månader sedan #559378 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Dygnsrytm
När jag hade Risperdal och Propavan vaknade jag ofta vid 3-4-tiden och hade svårt att somna om. Nu tar jag 150 mg Quetiapine till natten och sover till 7-8 tiden utan problem. I samband med en försämring så är det vanligt att sömnen blir störd. När jag sov extremt dåligt med Risperdal brukade jag höja dosen tillfälligt en natt och nästa natt sov jag bra igen.
Mer
11 år 2 månader sedan #559387 av koi
Svar från koi i ämnet Dygnsrytm
Jag sover oftast 23-05 ung. Har jag inte somnat 23 tar jag sömnmedicin. Har inte behövt det på ca en vecka nu, och det är ju bra. :)
Mer
11 år 2 månader sedan #559396 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Dygnsrytm
Min dygnsdrytm är helt knas. Nu har jag legat hela dagen och kommer nog inte att få mycket sömn inatt. Extra jobbigt när man som jag har sysselsättning att komma upp till.
Mer
11 år 2 månader sedan #559463 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Dygnsrytm
Konstig rytm här också. Lägger mej ca 23-00 på vardagar o vaknar 7 o sedan sover jag igen vid 12 te 15-16 tiden.

På helger lägger jag mej tok för sent o vaknar mitt på eftermiddagen.
Mer
11 år 2 månader sedan #559489 av idefix
Svar från idefix i ämnet Dygnsrytm
Nu har jag slagit rekord.

Jag gick och lade mig 02:00 på morgonen den 17 februari och vaknade 00:30 på morgonen den 18 februari.

Gick upp, och nu sitter jag och gäspar och vill gå och lägga mig igen. Det är något som är fel, känner jag.
Mer
11 år 2 månader sedan #559501 av saara
Svar från saara i ämnet Dygnsrytm
Vad tar du för mediciner idefix?
Jag har svårt att vilja vara vaken på dagarna.Vill ofta fly till sömnen då livet känns för jobbigt,men den sista tiden har jag mera kämpat emot lusten att börja sova vid fel tidpunkt.