Vågar inte somna, tar inte mediciner, börjar bli yr...

Mer
8 år 11 månader sedan #739403 av Richard
Jag har inte sovit sen i tisdags morgon, nu är det torsdags morgon. Jag vågar inte sova typ, jag har såna mardrömmar som stressar upp mig, så att jag aldrig får någon riktig vila... Har precis kollat på en hel TV-serie, 12 avsnitt à 1 timme var. Nu dricker jag kaffe o äter några mackor. Funderar på att sträck-kolla på säsong 2 nu. O sen kaffe o macka, säsong 3 o.s.v. Jag blir mer o mer yr. Kommer att säga till boendestöd o min dagliga verksamhet att jag är förkyld.

Jag tar inte heller mina mediciner, Iktorivil, Theralen o Zopiklon är sederande. O Haldol tror jag styr mina drömmar, så den skippar jag också. Tänker bara ta min Venlafaxin, den piggar upp lite. Tar jag ännu högre dos blir jag lite speedad, men får högt blodtryck.

Vad ska jag göra? Titta på TV tills jag somnar framför den? Jag tänker inte ta några droger, eftersom om jag är på väg att bli sjuk (psykotisk), så kommer de o ta ett drogtest.
  • Besökare
  • Besökare
8 år 11 månader sedan #739410 av
Mer
8 år 11 månader sedan #739413 av Richard

Metrogirl skrev: Magne?kalc?

Kan vara en bra ide. Jag har en liter konc. vitamineral-dryck. Tror jag tar några slurkar, fastän den smakar piss...
Mer
8 år 11 månader sedan #739418 av Inwatto
Tar du inte dina mediciner så rusar hjärnan. Du blir sjuk. Är inte det värre än mardrömmar?

Prata inte med hat i munnen!
  • Frankie
  • Besökare
  • Besökare
8 år 11 månader sedan #739419 av Frankie
Detta låter verkligen inte bra, Richard .?
Hoppas du somnar och slipper bli sjuk/are..
  • Besökare
  • Besökare
8 år 11 månader sedan #739428 av
skönt sova.....gäsp