bara skit

Mer
18 år 2 veckor sedan #36320 av Rosa
bara skit skapades av Rosa
var hos doktorn i dga jag får theralen och imovane till kvällen
men det tar timmar förmig att somna ändå, jag har hög tolerans för imovan så jag käner inget alls av den och nu säger han bara åt mig att ta den tidigar epå kvällen (theralen) och förutom det så käns de tsom om jag vill gå och dränka mig i ån. varför måste jag finnas?
Mer
18 år 2 veckor sedan #36322 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet bara skit
Pröva med att varva ned innan du tar Imovane... ta ett varmt bad eller varm dusch.... lyssna på lite lugn musik en stund och ta din Theralen... drick en kopp ört te... läs lite kanske... ta sedan Imovane och kryp ned i sängen och släck ljuset... då blir det lättare att somna...
Mer
18 år 2 veckor sedan #36418 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet bara skit
Tänker att en annan idé är att byta preparat. Har du några andra mediciner? Tror också att det kan fungera bra med Isa-Alise's råd - varmt bad, örtte, läsa. En varm filt. Rena lakan är skönt att sova i också. Pröva också att gå en kvällspromenad någon timme innan du går och lägger dig. Vårluften är så frisk och det finns så mycket i livet som bara är gratis och ta emot och du får leva vidare trots att det känns svårt. Var snäll mot DIG.

/Sofie
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 veckor sedan #36419 av
Svar från i ämnet bara skit
bra tips för någon som lägger sig på spåret.
Mer
18 år 2 veckor sedan #36459 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet bara skit
Rosa,

Du kanske lider av en depression för man kan få problem med sömnen då.
På <!-- w --> www.deprimerad.net <!-- w --> finns ett självtest där man kan mäta hur deprimerad man är. Kör det testet ett par gånger och det står när man bör kontakta vården.
www.deprimerad.net/allm/testa/madrs.htm
Hoppas att du kommer att må bättre snart.