Välkommen in i värmen i diskussionen om rädslor!

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #945591 av lonely
Måla upp och skriv här vad det värsta och till och med otänkbara som kan hända, överdriv mer än gärna så mycket du bara kan när du skriver om vad det är det värsta som kan hända dej!

Dessa övningar att måla upp det värsta och till och med otänkbara ska vara bra för ens rädslor rent terapuetiskt!
Mer
6 år 10 månader sedan #945616 av björk
Det är klart att nazister har dolda intentioner o intresse att föra schizofrena bakom ljuset.
Under polerade former/förespeglingar. Varför gör du oss inte alla en tjänst o ta del av och bli en självspilling.
Med Dina dussin konton. Jag har hatat dej från start
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #945627 av lonely
Björk du har misstaget jag är varken nazist eller en bedragare alltså har flera konton, så lugna ned dej snälla du och tänk efter på rätt sätt och svälj inte med hull och hår dina inbillningar för det slutar aldrig bra då! En vänligt råd från mej till dej Björk koppla bort dej från internet ett tag tex ta en promenad i det friska luften.... Eller gör nåt annat du mår bra av för det blir inte bättre av att du sitter här och inbillar dej så ta en paus från internet snälla du om så bara för en halv timma och kom tillbaka när du har lugnat ned dej!
Mer
6 år 10 månader sedan #945794 av MsTibbs
Jag är rädd för det mesta...
Mer
6 år 10 månader sedan #945797 av Geta
Rädsla är min grundkänsla. Därför har jag drabbats av schizofreni.
Mer
6 år 10 månader sedan #945815 av 1Dave
Är rädd för sociala situationer. Har så lite att komma med.

/Dave