Jag mår inte bra...

Mer
6 år 5 månader sedan #978954 av Richard
När kvällens Haldol-intag är dagens höjdpunkt, så mår man nog inte bra... Har varit hemma från Spiran hur länge som helst nu. Tagit alkohol eller droger istället, men nu ger de mig inget mer, så nu slutade jag med det också förra veckan. Det är lika tråkigt ändå. Jag har i.o.f. inte självmordstankar men jag vaknar 12, sätter på kaffe o sitter vid datorn, länge leve kaffe i.a.f. 17-18 lagar jag lite mat. Lägger mig på soffan vid 20 o lyssnar på radio, somnar runt 00.

Ser fram emot att träffa min flickvän om ca 2 veckor, då hon flyttat längre bort för att studera. Katterna är bra sällskap också. Annars är det mesta trist, men har tänkt gå till Spiran i morgon i.a.f.
Mer
6 år 5 månader sedan #979007 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jag mår inte bra...
:dator :jump :box På ett igen grabben, du får tuffa till dig i kampen mot din fiende.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #979010 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jag mår inte bra...
Låt inte mullan vinna, syna hos möllan hans agenda i mjölet hans!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #979014 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jag mår inte bra...
I klartext en mulla kan inte ha rent mjöl i påsen, det är ju inte hos möllan

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #979109 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jag mår inte bra...
Vilka symptom har du?
Mer
6 år 5 månader sedan #979166 av Richard
Svar från Richard i ämnet Jag mår inte bra...
Jag var helt rastlös, uttråkad o liknande, men idag är det bättre. Har gjort lite skämt-bilder (om mullor) o annat kul o lagt ut på Facebook.