Ångest-klagomuren!

  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1135322 av RainDrops
Ångest-klagomuren! skapades av RainDrops
Hur blir jag av med min ångest?

Ångest ångesten ångest helvete
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 månad sedan #1135327 av wasp
Svar från wasp i ämnet Ångest-klagomuren!
Vet! Ångest är ett helvete. Blir ångestfylld var kväll, hjärtklappning, illamående osv, därför sover jag oftast bort kvällarna och vaknar i bästa fall 03.30.
Mer
5 år 1 månad sedan #1135332 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ångest-klagomuren!
Gör som Nissegossen-gå rakt igenom ångesten.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1135362 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ångest-klagomuren!

Geta skrev: Gör som Nissegossen-gå rakt igenom ångesten.


Sant, ångesten är såsom ett djur för den som känner sig som ett jagat djur in i en hörna där man inte kan fly. för att undvika bli dödat, Man vänder sig mot det som jagar en och går till anfall

Ångesten som sagt åt en att göra något driver en till att kompromissa med ångesten och vad den vill att man skall göra. Till slut sade jag vad ni än säger gör jag inte som ni säger. Ni kan lägga vad som helst i andra vågskålen, men jag gör aldrig som ni säger.

Det ger den svåraste ångest ni haft, men efter en natts sömn hände inget av vad ångesten hotade med, av det hände ingenting ångesten hotade med. Ångesten finns bara inom en, den förmår inget i verkligheten, idag har jag ingen ångest inga rädslor men iakttar normal försiktighet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 1 månad sedan #1135401 av Admin1
Mer
5 år 1 månad sedan #1135410 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ångest-klagomuren!
1981 stod jag vid den riktiga Klagomuren i Jerusalem. Folk hade stuckit in små lappar i mellanrummen bland stenarna.