Vad drömde du i natt? del 3

Mer
10 maj 2019 16:53 #1151824 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Vad drömde du i natt? del 3

krokus skrev: I natt var jag på en båtkryssning, men drömmen var riktigt rörig. Kommer inte ihåg mycket av handlingen eller några detaljer.

Jag drömde också att jag var på kryssning. Jag kunde dock inte hitta till min hytt där jag hade min packning.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
10 maj 2019 17:02 #1151826 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Vad drömde du i natt? del 3
Jag drömde att jag var tjuvfiskade och fiskade i sjön här där det behöver fiskekort. Var en snubbe där som hade värsta fiskeutrustningen med glidflöte och han sa att han också tjuvfiskade.

Mer
11 maj 2019 15:05 #1152082 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Vad drömde du i natt? del 3
Drömde att jag hånglade med en kvinna ur YPJ i Kurdistan som bekämpade IS. De ni!

Mer
11 maj 2019 15:44 #1152098 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad drömde du i natt? del 3

Maxjohan1983 skrev: Jag drömde att jag var tjuvfiskade och fiskade i sjön här där det behöver fiskekort. Var en snubbe där som hade värsta fiskeutrustningen med glidflöte och han sa att han också tjuvfiskade.

Köpte gäddsaxar från Norrland säljs I Finland för att fiska med. Det är lagligt där. När jag fått dem mejlade jag min instruktör i överlevnad han skrev tillbaka, fågel fisk eller mitt emmelan. Han sade olagligt att jag med också att jaga samt troligtvis för att fiska med. Det är inte förbjudet att inneha, men det är ett säkert sätt att få fisk och hamnar du i en situation där du svälter får du ta de medel för att överleva. Jag blev vid köpet begåvad med en lina typ svart nylonlina liknande persiennlina fast svart

Den går att använda till mycket. Försök inte spänna en gäddsax då om den är spänd och du kommer åt den, går de rätt igenom din hand. Har fått det förevisat på en flat konservburk den går rätt igenom bägge sidor.

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Mer
15 maj 2019 12:48 #1152873 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad drömde du i natt? del 3
För någon natt sedan var jag på donken och skulle beställa en chokladdonut och en cola. Men eftersom jag inte hade glasögon på mig blev det fanta och chokladdoppade pommes frites. Blä!

Don't wake me up, I'm winning wars inside my head.

• 1Dave
  • 1Dave Profilbild
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • At your service!
Mer
17 maj 2019 08:48 #1153357 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Vad drömde du i natt? del 3
Drömde att vi var ett stort gäng av vänner, släkt och arbetskamrater som var ute och körde en stor lastbilskonvoj.

/Dave

Mer
21 maj 2019 09:25 #1154487 av krokus
I natt skulle jag mata en hamster, det fanns flera hamstrar att välja bland och jag visste inte vilken av hamstrarna som skulle ha just den rätta maten. Det fanns heller inga namnskyltar vid burarna. Jag visste inte vad jag skulle göra, så jag gav alla hamstrarna samma mat. Det var fel. Hamstrarna riskerade att få diarré.

Mer
22 maj 2019 14:43 #1154877 av krokus
I natt drömde jag rätt knäppt. Det var en kille som runkade och hade på en kondom när han höll på. När han var klar, tog en äldre kvinna kondomen ifrån honom och fyllde den med vatten för att sedan forma den till en ballonghund.

Det finns ju konstnärer som gör figurer av ballonger, men i drömmen var det en använd kondom fylld med sperma och vatten istället. Så nasty. Blä.

Sidan laddades på: 0.665 sekunder