Blev arg, irriterad o deprimerad av medicinsänkning

Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1150416 av Klanggedin
På en dos? Det blir väl ingen skillnad eller? Faran förknippad med att sänka medicinerna, det som gör honom deprimerad etc. Kan också va jobbet som innebär med att sänka sin dos som skrämde. Kände lite för mycket kanske?
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Klanggedin.
Mer
4 år 10 månader sedan #1150427 av wasp
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1150473 av Nissegossen
Får jag inte Akineton, kan humöret ändras på några sekunder och storsmockan hänger redan i luften. Min dåvarande läkare frågade mig, kan man bli på dåligt humör om man sätter ut akineton? ja, abslolut. Han sade jag satte ut Akineton på en kvinna och fick världens utskällning av henne.

Sensmoral han vågade inte göra det på mig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 9 månader sedan #1162066 av Rrusheflower
För mej så är det min doktor psykiatriker som bestämmer dosen sen flera år tillbaka. Önskar ibland att han kunde ge mej mer tabletter extra vid behov när man mår dåligt.
Mer
4 år 9 månader sedan #1162075 av Zoidar
Lite märkligt att jag varit mer deppig sedan jag sänkte från 16 till 12mg peratsin. Lite oväntat. Väntar ut det, det vänder nog.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 9 månader sedan #1162084 av Amandara
Jag blir sjuk när jag trappar ner venlafaxin. Mår illa, får elstötar i huvudet och en gång spydde jag. Tuff medicin att trappa ner för mig.