Somnade mitt under ett telefonsamtal...

Mer
4 år 9 månader sedan #1158787 av Richard
Jag pratade med en väninna om lite allt möjligt, o jag brukar vara bra på att lyssna. Men jag skäms lite eftersom jag la mig i sängen, det var efter jag tagit min sömnmedicin, Melatonin. Jag somnade mitt under telefonsamtalet o hörde; -Richard!? Är du där? O jag vaknade med en chock! Jag fattar inte att jag kunde somna mitt i samtalet?
Hon är registrerad här på Viska o är mycket vacker! Men vi är naturligtvis bara vänner, så det kändes dumt att somna ifrån ett telefonsamtal!

Jag som vill bli psykiater, kan ju naturligtvis inte vara sån!
Mer
4 år 9 månader sedan #1158793 av Geta
Jag hade en väninna med bipolär sjukdom. Hon gäspade hela tiden, när vi talade i telefon. Jag tröttnade.
Mer
4 år 9 månader sedan #1158794 av Skellington
Auch, den var hård Richard.
Mer
4 år 9 månader sedan #1159017 av Admin1
Du kanske inte skall prata i telefon efter en sömntablett.
Mer
4 år 9 månader sedan #1159062 av Nissegossen
När jag tagit för att sova på är jag ibland på viska detta för att jag lägger mig inte innan jag är starkt trött då det sista jag är inne på viska kan det sista kräva stor ansträngning att skriva det sista då klarar jag dåligt av att sluta, jag vill
skriva färdigt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 9 månader sedan #1159072 av wasp

Richard skrev: Jag pratade med en väninna om lite allt möjligt, o jag brukar vara bra på att lyssna. Men jag skäms lite eftersom jag la mig i sängen, det var efter jag tagit min sömnmedicin, Melatonin. Jag somnade mitt under telefonsamtalet o hörde; -Richard!? Är du där? O jag vaknade med en chock! Jag fattar inte att jag kunde somna mitt i samtalet?
Hon är registrerad här på Viska o är mycket vacker! Men vi är naturligtvis bara vänner, så det kändes dumt att somna ifrån ett telefonsamtal!

Jag som vill bli psykiater, kan ju naturligtvis inte vara sån!


Ursäkta, men psykiater?? Du med ditt belastningsregister, med angående psykiater är det kanske en merit!