Har ni några fobier?

Mer
4 år 9 månader sedan #1164201 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Har ni några fobier?
Maskar. Men jag har exponerat mig för maskar genom att arbeta på en kyrkogård och gräva i jorden med händerna. Världens äckligaste maskar finns där. Jag kan hantera min fobi men masklukt är det värsta jag vet. När det regnar och maskarna kryper upp på ytan för att inte drunkna....och hur det luktar...uäk!
  • RainNo2
  • Besökare
  • Besökare
4 år 9 månader sedan #1164206 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Har ni några fobier?
Ja maskar luktar äckligt! Men jag tycker kyckling eller lax luktar rysligt illa och även sill. Fisk över huvud taget luktar illa. Ägg luktar illa. Bacon är riktigt äckligt.

Cannabis luktar gott borde komma mera identiska parfymer på det.
Mer
4 år 9 månader sedan #1164348 av krokus
Svar från krokus i ämnet Har ni några fobier?
Spindlar, fästingar, getingar, ok stort sett alla småkryp... social fobi. Jag är även rädd för att dö lidande. Det kanske är därför som jag konstigt nog hoppas på att jag dör genom självmord, alternativt blir skjuten i skallen och dör direkt. Just det, är rädd för höjder också, och berg- och dalbanor.
Mer
4 år 9 månader sedan #1164352 av wasp
Svar från wasp i ämnet Har ni några fobier?
Buss och folksamlingsfobi. Efter 8 år 4 km från centrala delen av stan hat jag tränat bort den.
Mer
4 år 9 månader sedan #1164376 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Har ni några fobier?
Fobier för insekter och människor. Den sociala fobin har väl blivit bättre med åren dock

/Dave
Mer
4 år 9 månader sedan #1164381 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Har ni några fobier?
Jag gillar inte resa... speciellt nu när de tagit bort toaletterna från länsbussarna. Flygplan är klaustrofobi... men jag gillar flygplatser! :)