Har ni några fobier?

Mer
4 år 9 månader sedan #1164051 av Miika
Svar från Miika i ämnet Har ni några fobier?
Ormar och kackerlackor
Mer
4 år 9 månader sedan #1164070 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Har ni några fobier?
Jag har en miljon fobier. T.ex. ska jag käka på restaurang är jag rädd för att jag ska reta upp kocken så han gör nåt hemskt me min mat, brukar därför ibland inte beställa mat själv. Eller när jag ska flyga tror jag alltid att vi ska krascha o förbereder mig för de.
  • RainNo2
  • Besökare
  • Besökare
4 år 9 månader sedan #1164073 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Har ni några fobier?
Innan jag fick cymbalta hade jag paniksyndrom och pga paniksyndrom hade jag fobier för olika situationer och olika människor. Jag har fobier att ha ögonkontakt! Tycker folk som stirrar på en är svin. Folk som tar kontakt med mej som vi känner varann redan har jag fobier för om det inte är nån hemlös missbrukare då känner jag kontakt som jag uppskattar. Normala människor går fett bort finns ingenting som heter normalt. Man kan inte vara nån annan än sig själv.

Madonna är världens största fejk alla stilar hon antar och alla går på det varenda gång. Hon vet nog inte ens vem hon är eller inte är. Hennes största fobi är tror jag nog själva döden. Det är hennes största drivkraft att vara mest rädd i världen för att dö så hon gör allt i sin jakt av desperation att föreviga sig själv.

Tragiskt! Hon vill bli gudaförklarad för hon har storhetsvansinne och tror hon är en Gud! Sen vill hon verka vara en master mind av något slag men hon är superkorkad dum jävla bimbo! Att bli hyllad över alla proportioner för nån hon inte är och aldrig vara sig själv öppet idet offentliga rummet för sitt sanna jag är så jävla bimbo och dumt och korkat. Dessutom måste hon skivbolaget som alla artister har hon skickliga marknadsförare som tur hon har. Hon kan omöjligt göra den formen av analys. Bara högutbildade och extremt smarta marknadsförare kan detta. Hon är en bimbo! Men tillräckligt smart att låta proffsen sköta sitt jobb så pengarna rullar in.
Mer
4 år 9 månader sedan #1164118 av Skellington
Svar från Skellington i ämnet Har ni några fobier?
Jag har nästan exponerat bort min sociala fobi, vissa dagar är den helt borta.

Men att tala inför en folksamling kan jag knappt, spyr i toan innan jag talar. Det kallas Glossofobi.
Mer
4 år 9 månader sedan #1164123 av memphis
Svar från memphis i ämnet Har ni några fobier?
Jaså har det ett namn t o m? I så fall har jag också Glossofobi. Och det har inte blivit bättre av att jag i skolan tvingades hålla föredrag ändå. Jag fick ofta Black out d v s jag mindes inget av föredraget efteråt. Om jag hade ett barn skulle jag aldrig tvinga det att tala inför publik om hen inte ville.
Mer
4 år 9 månader sedan #1164124 av Geta
Svar från Geta i ämnet Har ni några fobier?
När jag gick i realskolan, tvingades vi att hålla föredrag en gång om året. Ungdomar idag är väl mycket bättre på det.