Behöver råd

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 9 månader sedan #1165653 av Fantasio
Behöver råd skapades av Fantasio
Jag har mina kroppsliga besvär. Förstadium till diabetes sas det i april. Nu riktigt illa. Har ringt min KP tre gånger utan svar, har skickat mail. Jag tog min lilla dagsdos Oxascand imorse. Jag söker inte uppmärksamhet, jag söker hjälp. Jag skrevs ut efter 28 dagars inläggning för två veckor sen. Jag tror jag ringt akutenheten två gånger i år, kan man ringa en tredje gång? Man vill ju inte ropa varg, ingen tar en på allvar om man håller på och kontaktar psykiatrin stup i kvarten.

Alla samtal hamnar i ens journal, eller? "Nu är det han igen, han som ringer o gnäller en gång i månaden". Kan man inte få en liten doshöjning lugnande? Jag kan inte vandra runt hela tiden. Törs inte ens sova.

Jag har frågat förut o frågar igen: ni som har lite starkare lugnande, hur sjutton gjorde ni för att få dem?
Mer
4 år 9 månader sedan #1165717 av mopa
Svar från mopa i ämnet Behöver råd
Jag har inga problem att få ut lugnande, har xanor vid behov, men det är sällan jag tar dom.
Mer
4 år 9 månader sedan #1165725 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet Behöver råd
säg till läkaren att du har svårt att sova och behöver ha Imovane.

www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=19910816000058
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 9 månader sedan #1165746 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Behöver råd
Kan du inte ta kontakt med psykiatrin ,öppenvårdsmottagningen där du har din läkare och kanske en kontaktperson som du kan vända dig till, eller ring och prata med sköterskan på öppenvårdsmottagningen, de brukar säga att efter utskrivning är det din öppenvård du ska vända dig och det har ju inte gått så lång tid efter utskrivning ännu, och man brukar kunna korrigera saker som behöver finjusteras men för det krävs läkarbesök och att man regelbundet träffar en kontaktperson som kan följa upp hur man mår efter utskrivning, så har du ingen kontaktperson på öppenvården be att få en.
Mer
4 år 9 månader sedan #1165748 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Behöver råd
Drogforum.org

Inget att förlora

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1165752 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet Behöver råd

ja hittade en video dr en knarkare berättar om den.

ja vill bara varna för biverkningarna när man försöker att sluta med dem.

jag har tagit benso förut och den är väldigt beroendeframkallande.bara så att du vet det.:oops: :cry:
Last edit: 4 år 9 månader sedan by charlie2.