Vansinnigt trött

Mer
4 år 7 månader sedan #1179199 av Melody
Vill bara sova bort dagarna...
Mer
4 år 7 månader sedan #1179228 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vansinnigt trött
Jag har känt likadant tog sömntabletter varje gång jag vaknade, ville bara sova bort tiden, då mådde jag inte bra

Till tröst jag kom ur det och jag fick jagat bort de tankarna i mitt huvud. Repa mod vår, det kommer en morgondag gå ut och gå, jogga, spring det blåser bort tankarna som gör att du inte vill vara vaken. Bli förbannad på dig själv, ta dig ur det. Det är livsfarligt för dig att inte ta tag i det, ge dig ut, skaffa hund som gör att du måste ut. Samt att en hund älskar dig över allt annat en liten lurv som om du är borta hoppar upp på dig när du kommer tillbaka efter ett kortare ärende. I just ett sådant mående ta vara på en som du måste se om klappa en varelse som älskar dig just som du är.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan #1179297 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Vansinnigt trött
Ibland måste man tillåta sig att vara enabled. Inte skuldbelägga, att man är kass. När jag hade det så skaffade jag en liten bok och skrev punktvis allt positivt som hänt på dagen. Det blev några punkter varje dag tex köpt godis, ritat en teckning, ätit lagad mat ( vilket jag iofs aldrig gjorde).
Mer
4 år 7 månader sedan #1179345 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vansinnigt trött
Vår,
Vet du varför du är trött? Är det mediciner, hjärntrötthet, någon vitaminbrist eller nåt helt annat?
Mer
4 år 7 månader sedan #1179362 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vansinnigt trött
Ibland sover man bort symptomen och sover därför länge. Men antipsykotikan kan ge trötthet, men inte Latuda och Reagila som är aktiverande.
www.viska.se/sjalvhjalp/soemnproblem
Mer
4 år 7 månader sedan #1179449 av Richard
Svar från Richard i ämnet Vansinnigt trött
Fråga din läkare om Modafinil.

Jag fick det inte eftersom min psykiater sa att det kunde utlösa psykoser. Men det gör det inte, då jag har testat den. Den är milt uppiggande. Av nån anledning är det narkotikaklassat, men jag har då aldrig upplevt nått rus på de. Men nu använder jag Synefrin o Koffein som är lagligt. Det är också lite uppiggande.