Har blivit deprimerad o tänker mycket på döden...

Mer
4 år 7 månader sedan #1179665 av Loni
Det finns många pedofiler och dom flesta skulle aldrig ge sig på ett barn. Det är ovanligt. Om man tror det så säger det mera om dig än om andra. Polisen säger 40 % av dömda pedofiler är kvinnor. Men det är tystnadskultur kring det. Jag blev våldtagen och mordhotad hos min dagmamma. Sedan har jag även blivit våldtagen som vuxen av en kvinna.

Men vi män får inte prata om det för en man kan inte bli våldtagen av en kvinna. Det är bara män som våldtar enligt folket.

Men så är inte verkligheten och tänk då mörkertalet på anmälda våldtäkter och sexuella övergrepp av kvinnor? När det råder en tystnadskultur....
Mer
4 år 7 månader sedan #1179668 av MsTibbs
Jag vet mycket väl att de flesta pedofiler inte begår fysiska övergrepp och att fler än man tror är kvinnor. Så ta det lugnt och inte trissa upp dig i onödan.
Mer
4 år 7 månader sedan #1179671 av Loni
Ajdå! Jag trodde du var dum i huvudet.
Däremot dom två som blev mördade var pedofiler som hade antastat mej.

Nånstans tycker jag det var rätt egentligen. Men idag vet jag bättre och ringer polisen. Jag har inte brutit lagar på flera år. Man mognar och blir förhoppningsvis lite klokare.

Men visst kan det koka ilska när man hör talas om sånt. Och jag har ingen aning om vad jag skulle göra mer än sätta stopp och ringa polisen.

I psykiatrin jobbar märkligt antal pedofiler.
Mer
4 år 7 månader sedan #1179672 av björk
Vissa har i bakhuvudet
en, känsla hur de ska gå
tillväga med den legitim
vendetta.

Och når följdriktigt upp
till de föreställda medel
som först trott.

Det är som GW skriver
med att göra ngt Realistisk..
Mer
4 år 7 månader sedan #1179733 av krokus

Geta skrev: Vänta, så går det över!

Håller med. Den värsta sorgen går över efter ett tag.

Kram till Richard!
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1179786 av IngeF
Mange pedofile lever aldri ut sin legning. Men med internett har det blitt lettere å få tak i overgrepsmateriale. Ellers er det jo også slik at mange av dem som forgriper seg på barn ikke er egentlige pedofile, men eksperimenterende tenåringer som selv er under seksuell lavalder. Når voksne har omgang med tenåringsjenter stemples ofte dette som pedofili. Det er det jo ikke, selv om det er straffbart.
Last edit: 4 år 7 månader sedan by IngeF.