Har blivit deprimerad o tänker mycket på döden...

Mer
4 år 6 månader sedan #1193331 av Zoidar
Självmordstankar är ej farliga, planer på självmord är. Bra att vara medveten om skillnaden.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 6 månader sedan #1193410 av Admin1
Att göra roliga saker kan minska depression t.ex se på komedier. Kallas för beteendeaktivering.
Mer
4 år 5 månader sedan #1194596 av IngeF
Depresjon må nok tas tak i. Å være deprimert er vel ikke så farlig. Jeg begynte å tenke på selvmord da jeg var 9, og har vel egentlig bestemt meg. Har ikke samvittighet til å gjennomføre det så lenge mor lever.
Mer
4 år 5 månader sedan #1194612 av Nissegossen

zoidar skrev: Självmordstankar är ej farliga, planer på självmord är. Bra att vara medveten om skillnaden.


Planer på självmord har jag ej, men vet hur göra och då bara somna in.

Det är dödssäkert. :hugga :dator

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1194613 av boe

Nissegossen skrev: Planer på självmord har jag ej, men vet hur göra och då bara somna in.

Det är dödssäkert. :hugga :dator

Hur gör man?
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1194614 av PsychoWard
självmord lär vara som en enkel-biljett till helvetet.

den som är intresserad får PM:a mig så kan jag dela med mig mängder av himmelska ord från vår Frälsare och Gud Fader i Jesus Kristus Namn, om självmord.

dessutom har jag erfarenhet av själmordstankar och försök själv. så det går nog att bolla tankar med mig på ett positivt sätt vågar jag påstå. självmordstankar är planer på självmord, jävla flum att säga annat.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by PsychoWard.