Har blivit deprimerad o tänker mycket på döden...

Mer
4 år 7 månader sedan #1179519 av Richard
Tack!

Min paranoia har ökat ^10... Tror jag tar 10 mg Haldol. Eller jag vet inte... Ska i.a.f. hetsäta snart igen. Fan vad det här är trist...

Sitter o läser historia på Wikipedia, men inget tas in. Kan inte koncentrera mig på nått... Jag har ADD enligt utredningen som det står om i min journal. Det har aldrig varit på tal om metylfenidat eller amfetamin. Jag får en massa "downers" istället.
Mer
4 år 7 månader sedan #1179520 av Geta
Förvarnade din morbror omgivningen innan han tog livet av sig?
Mer
4 år 7 månader sedan #1179522 av Melody
Styrkekramar! Det är som olika "årstider", du får tänka att du har en svår period nu men att det kommer gå över. This too shall pass. Du har haft en svår sorg efter din morbror..

Du har ju mkt du bidrar med. Du bidrar till din familj när du är positiv, du har en sysselsättning osv. Kan du skaffa IPS jobb?

Även om du inte tror på Gud, så vet jag att han älskar dig. Så håll dig sund o positiv så ska du se att detta går över..
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1179523 av Richard

Geta skrev: Förvarnade din morbror omgivningen innan han tog livet av sig?

Nä, men vissa hade det på känn, han var väldigt sjuk o ville absolut inte bli "en grönsak"...

EDIT 1: Jag tar 10 mg extra Haldol, samt 50 mg Leponex mot min paranoia. Leponex är inte förskrivet till mig, men jag har ett antal tabletter ändå. Tror ni man fördärvar sina blodkroppar på en engångsdos på 50 mg?

EDIT 2: Har satt ihop en lite annorlunda medicinkombo till imorgon. O det är bowling med Spiran runt 14:30, den vill jag ju vara med på!

EDIT 3: Det är tur att jag har mina katter, de känner på sig om jag mår dåligt, då kommer de o gosar.
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Richard.
Mer
4 år 7 månader sedan #1179524 av Maxjohan1983
Vet inte 100 mg är max tror jag på Leponex. Är det inte lika bra ta det lugnt med den?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 7 månader sedan #1179525 av Richard
Vet inte...

Har bara provat den en gång. Trodde det var 25 mg's tabletter, så jag tog 4 st. Men det var 100 mg's tabletter. På 400 mg blev jag psykotisk. Men den bör väl hjälpa i mindre doser?