Nasse2 min kris-gris!

Mer
4 år 6 månader sedan #1190071 av MsTibbs
Detta är Nasse2 min nya kris-gris! Jag köpte honom idag! Han heter Nasse2 för jag har redan en Disney-Nasse mjukisdjur som bor hos mor och far och som jag tagit med på alla semestrar och så i många år! Ja jag är 35 år! :)

Nasse2 däremot ska bo hemma hos mig mot ångest! Så jag ska försöka ta mindre Xanor! :) Har alltid med mjukisar med på psyket! Hade en giraff som hette Rolf sist (har inget med min psykiater Rolf att göra)! I övrigt gör min zebrafilt liknande effekt!?

imgur.com/gallery/3exMG8x

Har ni eller haft mjukisar? Eller andra ångestminskande saker tekniker? Tips?
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan #1190075 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Nasse2 min kris-gris!
förstår inte vad vuxna gör med nallar, men man kan ju nästan gissa..

tror inte barn behöver nallar heller btw

såg en annons på en kinasajt för något år sedan. det såldes en stor nalle som hade svans. och den lilla flickan höll nallen precis som om svansen var könsorganet på en människa , kommer inte ihåg exakt men det var väldigt tydligt och knappast något man missar.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 6 månader sedan #1190078 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Nasse2 min kris-gris!
Ja, barnen härmar vuxna! För mig är öl dämpande mot stress och ångest ett tag i alla fall, men det får inte bli ett beroende!
Ingen tips till de som har beroendet, men kanske ngn kan finna ett frid ibland med öl?

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 6 månader sedan #1190081 av björk
Svar från björk i ämnet Nasse2 min kris-gris!
Jag hade två cranberries cd, z


Wake up and smell the Coffee
Den å bury the hatchet
Mer
4 år 6 månader sedan #1190094 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Nasse2 min kris-gris!
Jag har cardigan-tröja mys! Och jag har inte fantasi nog att ha sex med nallar?!?
Mer
4 år 6 månader sedan #1190216 av memphis
Svar från memphis i ämnet Nasse2 min kris-gris!
Han är bara taskig med dig MsTibbs. Inte tror han att du har sex med ett gosedjur. Han är bara obstinat, som en jävla kärring. Psykeward är en kärring.