Why

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan #1206161 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Why
som jag ser det, troligen som en enkelbiljett till helvetet. kan säga att det är det mest korkade man kan göra.

och jag har försökt flera gånger.
Mer
4 år 4 månader sedan #1206183 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Why
Clozapine är det antipsykotiska preparat som har effekt mot självmordstankar och minskar självmord. Har du depression kan antidepressiva minska självmord, Du kan kolla här om du har depression:
www.viska.se/sjaelvtesterna/har-jag-depression
Mer
4 år 4 månader sedan #1206236 av krokus
Svar från krokus i ämnet Why
Obehaglig trådstart! :? :(
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1206238 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Why
Känslor, tankar och situationer är tillfälliga. Det finns mediciner som dämpar. Jag tycker du borde prata med en läkare om det här. De kan hjälpa på väldigt många sätt. Byta boende och sånt. Det går att lösa din situation ganska enkelt även om det ser svart ut. Byta liv helt enkelt.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 4 år 4 månader sedan by zoegas.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 4 månader sedan #1206245 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Why
Ditt inlägg whatsthepoint2 kan trigga igång en tanke hos viskamedlemmar hur det perfekta tillvägagångssättet angående självmord kan ske!

Därför ska vi inte tipsa om det, utan du får själv inse hur du kanske till syvende och sist kanske inte inser
att polisen idag är så pass skickliga på att se vilka fall som klassas som självmord.

Så detta är en helt irrelevant fråga faktiskt! Hoppas ngn dig närstående upptäcker att du är på väg att gör ngt onödigt!

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 4 månader sedan #1206530 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Why
Sådana här trådar var ganska vanliga när sajten var ny, men numera är de sällsynta.
www.viska.se/sjalvhjalp/sjalvhjalpsrad/1...id-sjaelvmordstankar