Ni som sover bra hur gör ni?

Mer
3 år 11 månader sedan #1249285 av Maxjohan1983
Har heller aldrig somnat i soffan. Den är för kort för att jag ska kunna somna där. Soffan är väl typ 150 cm och jag bara 206 cm.



Haha... nä så lång är jag inte. :D

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 11 månader sedan #1249287 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Ni som sover bra hur gör ni?
sedan jag började med Clozapine har det hjälpt mig till god sömn!
Mer
3 år 11 månader sedan #1249289 av notwoodstock
2 Propavan
Mer
3 år 11 månader sedan #1249333 av Zoidar
Kolhydratrik och mättande måltid en stund innan sänggående.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 11 månader sedan #1249336 av Cosmos
Jag sover allra bäst i soffan. Den är både bred och mjuk och härlig att grotta in sig i. Här sover jag bäst, i sängen ligger jag aldrig bra. Vrider och vänder på mig utan att få in rätt ställning. Och nu med min nackkrage är det omöjligt att sova i sängen. Så jag halvligger i soffan och sover gott nästan hela natten förutom gå upp någon gång på toaletten eller dricka vatten.

Jag har visserligen en IKEA-soffa men en ganska ovanlig typ. Inte en hörnsoffa men svängd i ena änden. Här får plats med mycket folk, säkert sex stycken. Den är skinnklädd och röd. Min vän kallar den för bordellsoffan, det ligger någonting i det.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251292 av krokus
Har jag svarat i denna tråd? Minns ej! Min sömn är ok. Skulle kunna vara bättre, skulle kunna vara sämre.

Ett tips jag har är att vara fysiskt aktiv på dagtid. Vid styrketräning kan magnesiumtillskott till natten hjälpa.