Ångest som sätter sig i kroppen

Mer
3 år 10 månader sedan #1261334 av Fantasio
Jag skrev fel, det var arbetskamratens son, en kille yngre än jag. Han lever och jag tror han är drogfri idag. Han provade på heroin på Roskildefestivalen och blev fast direkt.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1261337 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Ångest som sätter sig i kroppen
Då var han inte riktigt fast och tog det i ett par år minst. Dom flesta heroinister kan inte sluta och dör dödens död alldeles för tidigt. Genomsnittligt ålder på en heroinist är 30 år. 98 % återfaller inom sex år enligt statistiken.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261381 av Admin1
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1261586 av Fantasio
Vilka mediciner är egentligen bäst mot ångest? Går det att gradera dem, ge Lergigan 75 av 100 och Atarax 50 av 100? Eller är det individuellt? Jag har t ex läst att det antidepressiva jag har (Sertralin) kan användas mot ångest. Jag har haft flera antidepressiva mediciner och ingen sa att jag hade dem mot oro och ångest. Bäst lindring är så klart promenader, men nu är jag inne på mediciner.
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Fantasio.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1261587 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Ångest som sätter sig i kroppen
Seroxat säger cosmos är den bästa. Jag lyssnade på henne och börja med den. Och hon hade rätt. Men jag är tvungen att sluta med den pga biverkningar. Vilket är förjävligt.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261590 av Fantasio
Bra tips. Kollade upp den och den verkar slå hårdare mot ångest än Sertralin som jag har.