Fix ide - hur släpper man sånt?

Mer
3 år 10 månader sedan #1258003 av Richard
Jag kommer nog aldrig att flytta mer. Jag trivs så bra här! Får se när jag får städmani nästa gång så blir det ännu trevligare.

För 4 år sedan blev jag vräkt o skulle ut på en vecka. Jag gick till domstolen o vann, eftersom jag hade inte gjort nått! Men att polisen, bombgruppen, räddningstjänsten o Strålsäkerhetsmyndigheten kom o gick in i skyddsdräkter o spärrade av hela kvarteret skrämde tydligen grannarna.

Jag hälsar alltid på mina grannar! T.ex. i trappen o så.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258027 av Cider
En klok person sa till mig att att sådana stora beslut tar man när man mår bra. Jag mådde inte bra när hen sa det så det var ett bra råd som passade mig.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258065 av memphis
Hade en fix idé som handlade om min hyresvärdinna, som löstes genom att jag flyttade.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258068 av Nissegossen
Ang låt som fastnat i skallen kallas öronmask
utforskasinnet.se/oronmask-huvudet/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 10 månader sedan #1258100 av Admin1
För 20 år sedan flyttade jag mest själv och städade ur lägenheten själv. En flyttfirma transporterade mitt bohag. Kostade 4500 kr.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258115 av Nissegossen
För 4 år sedan blev jag vräkt o skulle ut på en vecka. Jag gick till domstolen o vann, eftersom jag hade inte gjort nått

Att du skulle ha ett kärnkraftverk i köket, nog fattar jag varför grannarna var rädda och ilskna och sedan att kemiska vapen, borde väl kallas att ha vapenlicens på det. Det hade hyresvärden också gjort. Enligt regelverket får du inte ha kemiska stridsmedel i form av stridsgas använt i Syrien ingår väl militära underrättelsen klassa som ett militärt vapen och det går till must, hade du varit i England hade du helt plötsligt blivit med i en agent x9 film sovjets anmärkning

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum