Vad drömde ni inatt?

Mer
3 år 5 månader sedan #1288333 av memphis
Minns inte vad jag drömde just nu, men det var iaf ingen mardröm, så mycket vet jag.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1288913 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Vad drömde ni inatt?
Jag drömde att jag gjorde en så kallad rape and revenge-hämnd! Bästa känslan ever, haha..

Jag blev dock snabbt infångad av polisen, som placerade mig i en medeltida "skamstock"(!) men den gick över midjan istället... Den satt så tajt att jag fick panik och fick en lugnande spruta eller nåt liknande. Det var ju precis som på psyket, men för 'galna kvinnor' som begått brott...

Eh. Undrar hur man skall tolka detta?
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Lejonhjärta.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1288945 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Vad drömde ni inatt?
Jag drömde att jag fick fulknark. Precis innan jag skulle ta det, så ploppa det in ett meddelande från langaren, som sade att folk dött av det. Då tänkte jag att jag skulle tillverka det själv, men hade inget recept. Så jag gjorde research och hitta knarkfabriken. Den ägdes av ett MC-gäng. De upptäckte mig när jag var där och rota. De jaga mig till en annan stad, där fick de tag i min bror och sköt honom, när det var min tur så var ammunitionen slut. Då vakna jag.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 5 månader sedan by zoegas.
Mer
3 år 5 månader sedan #1288951 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad drömde ni inatt?
zoegas,

Du lever farligt! Drömmen var nog en varning.
Mer
3 år 5 månader sedan #1288957 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad drömde ni inatt?
Fastän det är nåt decennium sen jag slutade med hasch, så drömmer jag fortfarande om det. Att jag fått tag på en bit och ska röka den. Men det är som när man drömde om godispåse när man var liten. Det blir aldrig av!
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1288994 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet Vad drömde ni inatt?
Höll på mycket med hasch i åldrarna 17-22. Jag var beroende. Men jag drömmer aldrig om droger nuförtiden.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Kloppe.